Thursday, June 12, 2014



یک سال پیش در چنین روز هایی، لیلا موسوی برادر زاده میر حسین موسوی هشدار مهمی‌ در صفحه فیسبوک خود منتشر نمود، که پس از انتشار آن‌ در صفحه سپیده دم، عده‌ای که در طول یک سال گذشته از عملکرد دولت تحت هر شرایطی دفاع میکنند، گفتند او کم سنّ و سال است و نمی‌‌فهمد! و تلاش کردند با نوشتن کامنت‌های بی‌ ربط، جلوی اطلاع‌رسانی را قبل از انتخابات بگیرند: 


هشدار لیلا موسوی
:

دلیل آوردم، به من پریدن که پس بزار جلیلی رییس جمهور شه بدون اینکه یکبار استاتوس رو کامل بخونن. گفتم روحانی آدم صادقی نیست و لا اقل جلیلی با اینکه با حرفاش موافق نیستم صادقانه مواضعش رو میگه، گفتن پس داری از جلیلی حمایت می کنی!!!!!!؟؟؟؟
گفتم روحانی پرونده ی خیلی تر و تمیزی نداره، بریم راجع بهش تحقیق کنیم، گفتن دست میر حسین هم به خون آغشته است!!!
دیگه من چی بگم وقتی جوابهایی میشنوم که هیچ ربطی به حرفی که گفتم ندارن!!!
مگه من چی گفتم؟ مگه من بدم میاد حصر تموم شه؟ مگه بدم میاد تحریم ها برداشته شه؟ مگه بدم میاد آزادی داشته باشیم، روزنامه داشته باشیم، راحت حرف بزنیم؟
میخواین ماهایی که با رای دادن مخالفیم دی اکتیو کنیم شما راحت باشین؟؟
اینجوری میخواین واسه کاندیداتون رای جمع کنین دیگه ...

لیلا موسوی




لطفا افرادی که مایل هستند کمی‌ در مورد سوابق حسن روحانی تحقیق کنند و بیشتر بدانند، این ویدیو را ببینند:


http://goo.gl/fjiAKs

منبع : سپیده دم



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page