Wednesday, July 2, 2014




 انتخاب آن دنیای دیگر را به خودم واگذار کنید و دست از سر کچلم بردارید!! این خیلی تقاضای زیادی است؟

 

آقا به شما چه!؟ من میخواهم روزه نگیرم، نماز نخوانم و با میل و رغبت بروم جهنم و درآنجا با تمام هنرمندان ونویسندگان و شاعران، زیبا رویان و خلاصه تمام آدمهایی که دوستشان دارم و باهم هم سلیقه هستیم، همدم و محشور شوم. نمی خواهم بروم بهشت و بازهم با این آخوندها روبرو بشوم. اینها بهشت مرا دراینجا به خاطر "بهشت موعود" خودشون جهنم کرده اند، به عبارت دیگر نقد مرا به هوای یک نسیه به این روز انداخته اند، حال من چرا خودم دستی دستی این جهان را تبدیل به جهنم کنم و دراین گرمای کشنده سی روز تمام، هر روز دوازده ساعت خودم را ازهرچه هست محروم کنم که چه بشود؟ که باز بروم به قول شما بهشت و باآخوند سروکله بزنم. دین زوری که نداریم. مگر در قرآن نیامده "الاکراه فی الدین" یعنی حتی اینها قرآن را هم قبول ندارند؟ 
آقا نخواستیم، جناب سروان جناب سرهنگ ولم کن بگذار خودم، راه خودم را انتخاب کنم. راه انتخاب را دراین دنیا که بسته اند، نه لباس مورد علاقه‌ام را میتوانم بپوشم ونه نوشیدنی و خوردنی مورد علاقه‌ام را میتوانم بخورم، نه فیلم دلخواه و تلویزیون دلخواهم را میتوانم تماشا کنم. دیگر انتخاب آن دنیای دیگر را به خودم واگذار کنید و دست از سر کچلم بردارید!! این خیلی تقاضای زیادی است؟

عبيد سنخوزانی
برگرفته از صفحه يادبود ستار بهشتی در فيسبوك

يكی از كاربران فيسبوك مينويسد: " چه حرکت مسخره ایه! انگار کسی که روزه میگیره مجبوره و اینا میخوان وسوسه نشه!!!هر کسی عقیده ای داره و بنا به عقایدش روزه میگیره و اگه نمیتونه تحمل کنه اصلا نگیره. خون مردم و کردن توی شیشه رذالت تا چه حد میتونه باشه؟ حالم از این دولت تزویر و ریا بهم میخوره. به مردم دروغگویی 
و پنهان کاری رو بیشتر یاد میدن "

منبع: سپیده دم



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page