Wednesday, August 20, 2014




مجتبی‌ واحدی: به قوچانی می گویم " اصلا روحانی شما خود خداست با تملق گویی از او خوش باشید اما دست از سر ملت و تاریخ بردارید. نه آن را تحقیر کنید نه این را تحریف ".

بر خلاف ادعای قوچانی ، پاسخ روحانی ، بیش از آنکه مرهون هوشمندی او باشدتلاش وی برای تحریف تاریخ و ناتوانی قالیباف برای تبیین نقش روحانی در سرکوب تظاهرات دانشجویی سال هفتاد و هشت را آشکار ساخت . در برابر پرسش قوچانی که " اگر روحانی در پاسخ به قالیباف ، عبارت حمله گاز انبری را به یاد نمی آورد ....." می توان این سؤال را مطرح کرد که " اگر قالیباف ، در همان مناظره ، سخنان خشن حسن روحانی در بیست و سوم تیرماه سال هفتاد و هشت را یادآوری می کرد چه می شد؟" اگر قالیباف ، میزان شعف روحانی از سر کوب تظاهرات کوی دانشگاه تهران را یاد آوری می کرد، نتیجه چه می شد؟ اگر قالیباف تأکید روحانی در سخنرانی بیست و سوم تیرماه ۷۸ بر مسئولیت شورای عالی امنیت ملی برای شناسایی و مجازات عاملان حمله به کوی دانشگاه - که با هدف آرام کردن دانشجویان خشمگین بیان شد - را تکرار می کرد و در نهایت یادآوری می نمود که "وعده روحانی نهایتاً به محکومیت یک سرباز به دزدیدن ریش تراش ختم شد " آیا روحانی پاسخی داشت؟

ادامه مقاله را در "روزنویس مجتبی واحدی" بخوانید.


در همین ارتباط این ویدیو را ببینید:

دروغ آشكاری كه حسن روحانی در سومین مناظره های انتخاباتی سال ٩٢ با وقاحت تمام در مقابل چشم ميليون ها بيننده تلويزيونی گفت ...



 منبع : سپیده دم 









0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page