Monday, August 25, 2014






نظر طرفداران خمینی، روحانی، خاتمی در مورد این سخنان آیت الله خمینی در مورد یهود بنی قریظه و مقایسه آن با 
کشتارهای آیت الله خلخالی چیست؟ 

آیا شباهت کشتارها توسط جمهوری اسلامی و محمد بن عبد الله با جنایت‌های گروه داعش که تصاویر تکاندهنده اش این روز‌ها به کمک تکنولوژی ضبط و به صورت گسترده پخش میشود و از این رو برای ما قابل لمس تر است ، را می‌توان به راحتی‌ انکار نمود؟

در اینجا از زبان بنیانگزار جمهوری اسلام میشنویم که قتل عامهای شکل گرفته در مورد زندانیان سیاسی مانند همان قتل عام یهودیان بنی قریظه است:

*** لطفا برای شنیدن سخنان تکندهندهٔ خمینی به لینک زیر مراجعه نمائید

 
****

« ما می‌خواهیم اسلام را … چیز بکنیم، یکی از اینها آمده بود گریه میکرد که چرا بعضی از اینها را میکشند، نه این آخری‌ها را، آنهایی را که آقای خلخالی کشته اند؛ اینها باز توجه ندارند که اسلام در عین حالی که یک مکتب تربیت است، لکن آنروزی که فهمید قابل تربیت نیست، ۷۰۰ نفرشان را در یکجا در یهود بنی قریظه را میکشند، گردن میزنند به امر رسول الله. اینها همین حرفهای غربی را میزنند که ما باید اول اصلاح کنیم، اول همه را اصلاح کنیم، بعد حد بزنیم.»

لازم به ذکر است حسن روحانی خمینی را برای اولین بار "امام" نامید، و سید محمد خاتمی و برادرش با ازدواج با خانواده خمینی موقعیت خود را در نظام دیکتاتوری حاکم تثبیت نمودند و نه تنها چشم خود را به کشتار انسانها به دستور خمینی بستند بلکه سید محمد خاتمی با فریب کاری خمینی را یک انسان آزادی خواه و انساندوست معرفی‌ می نماید!

از جمله ویژگی‌ هایی که خاتمی برای خمینی به کار برده عبارت اند از: 

"منادی اسلام عزت بخش ، مظهر عزت مردم، مرجع دینی استقلال طلب ، مدافع روحانیت اسلام و شیعه ، اهتمام ویژه به متفکران غیر حوزوی ، جوان گرا ، تاکید کننده بر وحدت و همدلی، تاکید امام بر مردم و حضور مردم ، حکیم ، عارف ، متفکر ، باور دینی متکی بر علم و عرفان ، نوآوری و شجاعت ، اعتماد و اهمیت به مردم ، حضور امام در راس حرکت عظیم اجتماعی ، ارادت به اهل بیت ، آمادگی امام برای فداکاری در راه دین، مصلح تاریخ اسلام ، تاکید امام بر ضرورت باز گشت به خویشتن ، تکیه امام بر عنصر زمان و مکان ، پایبندی امام به هویت ایرانی خود ، شاعر توانا و غزل سرای زبر دست ، احیا گر دین ، اصلاح گر مسلمان ، مظلومیت امام به دلیل عدم ارائه تحلیل درست و جامع از شخصیت امام ، اجتهاد پویای امام و نقش زمان و مکان در این اجتهاد ، آزادی گرا و پیشرفت طلب " 

***

آیا این سوال برای شما ایجاد نشده چرا با وجود رفتار وحشیانه داعش و کشتار جنون وار مردم توسط این گروه، گروه‌هایی که خود را اصلاح طلب معرفی‌ می‌نمایند نه تنها در شهر‌های مختلف دنیا بر علیه آنها تظاهرات اعتراضی تدارک ندیدند بلکه برخی‌ افراد در خیابان‌های لندن با پرچم داعش در تظاهرات‌ها شرکت کردند؟ 

یا چرا پس از انفجار مساجد و امام زاده‌ها، هیچ کفن پوشی در شهر‌های ایران جهت اعتراض به جنايات داعش به خیابان نیامد؟

چرا اصلاح طلبان چشمان خود را به روی جنایات جنون آمیز گروه داعش و سؤ استفاده آشکار حماس از کودکان بسته اند و در بیانیه‌های خود آنها را محکوم نمی کنند؟

لازم به ذکر است فعالان کرد در شبکه های اجتماعی و رسانه ها کارزاری تبلیغاتی برای جلب توجه به کوبانی راه انداخته و هشدار داده اند که فاجعه ای انسانی در راه است و جنگ در غزه نباید چشمها را به روی «غزه دیگری» که در خاورمیانه در شرف شکلگیری است ببندد.

مصطفی رحمانی مدیر ارشد اجرایی سایت هرانا انگليسی نیز مطالبی با "ذکر منابع" گرد آوری کرده که توضیح میدهد چگونه جمهوری اسلامی توسط داعش به اهداف خود در منطقه می رسد.

گزارش کامل در لینک زیر:


در تصویر: تظاهرات علیه دولت اسلامی داعش در کلن بیش از صد نفر در این تظاهرات که به دعوت برخی ایرانیان فعال سیاسی ـ حقوق بشر صورت گرفته بود، شرکت کردند. برخی شرکت کنندگان در این تظاهرات سخنانی ایراد کردند و از جامعه جهانی تقاضا کردند تا در مقابل دولت تروریست اسلامی…

عکس از اختر قاسمی


منبع : سپیده دم


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page