Sunday, August 31, 2014



نهم شهریور، زادروز، احمد زیدآبادی «شرف اهل قلم» مبارک باد!

چرا اجازه دادیم احمد زیدآبادی زندانی باشد و حسن روحانی رئیس جمهور کشور پهناور ایران؟

دکتر احمد زیدآبادی در رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران تحصیل کرده و دکترای روابط بین‌الملل از دانشکده حقوق دانشگاه تهران دارد. تز دکترای او «دین و دولت در اسرائیل» نام داشت و کارشناس مسائل اسرائیل به شمار می‌آید.

اما در مورد مدرک دکترای حسن روحانی شائبه جدی وجود دارد!

در جلسه علنی یک‌شنبه ( ٢٦مرداد ۱۳۹۳) نامه‌ای مبنی بر «جعلی بودن مدرک دکترای حسن روحانی» پخش شد. 

در این نامه ضمن طرح پرسش از حسن روحانی، از وی خواسته شده بود تا در خصوص اینکه آیا «در فاصله سال‌های مجلس اول تا سال ٧۴ که وی مدرک دکترا گرفته است از حقوق و امتیازات عنوان دکتر استفاده نموده» توضیح دهد.

طراحان نامه پرسیده بودند: اگر پاسخ «بلی» هست، «با چه مجوز و قانونی» بوده است؟

در نامه نمایندگان مجلس این پرسش مطرح شده بود که حسن روحانی «چگونه همزمان با تحصیل در انگلستان در پست‌های خطیری مثل نایب رئیس مجلس، دبیر شورای عالی امنیت ملی و ... انجام وظیفه» نموده است.

همچنین، نویسندگان نامه با طرح موضوعاتی در خصوص «سوابق پژوهشی» حسن روحانی که بر اساس آن موفق به کسب درجه «استاد تمام» شده است و در صورت استفاده از «بورسیه برای تحصیل در انگلستان از کدام مجوز قانونی استفاده نموده و یا در کدام آزمون شرکت کرده است؟»، خواستار توضیحات حسن روحانی شدند.

اما حسن روحانی از ترس پاسخگویی به سوالات مطرح شده در مورد مدرک تقلبی خود در جلسه استیضاح مجلس شورای اسلامی حاضر نشد و به اردبیل سفر کرد!

از احمد زیدآبادی نقل شده که درباره زندان اینگونه اظهار نظر کرده‌است:

زندگی به اندازه‌ای زیباست که همه چیز را می‌توان قربانی آن کرد، مگر شرافت را، که عزیزتر و زیباتر از زندگی است و لایق آنکه زندگی را قربانی آن کرد. این اصل اساسی زندگی من است و هر کس لحظه‌ای در این باره تردید کند هرگز مرا نشناخته‌است.

اما از حسن روحانی نقل شده که در تیرماه ۱۳۵۹ گفت: «تقاضای دیگر من این است که توطئه‌گرها را هنگام برگزاری نماز جمعه در حضور مردم به دار آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد!»

او همچنین در مورد اعتراض‌های دانشجویی در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۷۸ ضمن شرور خواندن معترضان گفت: 

«...در دادگاه‌های صالحه ما محاکمه خواهند شد و به عنوان محارب و مفسد مورد مجازات قرار خواهند گرفت» 

و در انتهای سخنرانی‌ خود گفت که "مردم" این عناصر اوباش را "تکه تکه" و "قطعه قطعه" می کردند.

در همین ارتباط این ویدیو را ببینید:

دروغ آشكاری كه حسن روحانی در سومین مناظره های انتخاباتی سال ٩٢ با وقاحت تمام در مقابل چشم ميليون ها بيننده تلويزيونی گفت ...


به نظر شما چه کسی‌ باعث شده احمد زیدآبادی زندانی و فردی مانند حسن روحانی رئیس جمهور کشور پهناور ایران شود؟ آیا ما مردم مقصر نیستیم؟ عوامل و لابی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور که حتی پیشنهاد مضحک " نامزد پیشنهادی برای نوبل صلح ۲۰۱۳: حسن روحانی" را در رسانه‌‌ها مطرح کردند ( سعید کمالی دهقان در گاردین، محمدرضا جلایی‌پور در فیسبوک ) چه نقشی‌ در فریفتن مردم دارند؟






0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page