Wednesday, September 24, 2014

محمد رضا پهلوی در یکی‌ از مصاحبه هایی که در مستند "انقلاب ۵۷" نشان داده شد ميگويد: "ما حداقل در انتخباتمان وعده های دروغین نمی دهیم. آنچه که به مردم وعده می دهیم چیزی است که توانائی انجامش را داریم! آیا آنها میتوانند شما را عوض کنند؟ "

گویی این گفته های شاه خطاب به حسن روحانی و سید محمد خاتمی است. حسن روحاني كه در مشهد گفت نخواهد گذاشت اون میراث شوم "خاندان جنایتکار پهلوی" دوباره بخواهد خود نمایی کند!

اين سخنان از دهان كسي خارج شده که پیش از انتخابات گفته بود راه حلهای ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات داخلی و خارجی دارم. راه حلهایی کوتاه مدت برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.
اما پس از انتخابات گفت مشكلات چند ساله در چند ماه حل نمی شوند و سپس مردم حتی در صف حقارت آميز كالا مُردند! اعدام‌ها در زمان ریاست جمهوری روحانی بطور تصاعدی افزایش یافته است. میدان‌های شهر‌ها به قرون وسطا تبدیل شده اند و گروه گروه و با عجله بیگناه و با گناه را دار میزنند و فشار‌ها و آزار‌های بیمارگونه بنام دین بیداد می کند.

و حالا روحانی بی شرمی را به آنجا رسانده که در نیویورک گفته است حمله آمریکا و متحدانش به مواضع گروه «داعش» در سوریه خلاف قوانین و حقوق بین‌الملل است چرا که از دولت بشار اسد اجازه گرفته نشده است!!!

مشاور وزیر دولت "امید و اعتدال" تجاوز ناظم مدرسه را با رضایت کودکان دانست و گفت یک «کشش دو طرفه» وجود داشته است!
حسن روحانی پیش از انتخابات گفته بود من نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سؤال کند، اما دولتش پس از انتخابات زنان بی‌ حجاب را "بیمار" نامید!

محمد خاتمی كه حتی به موسوی وفادار نماند و خيانت كرد در روزهای گذشته برای سلامتی خامنه ای نيز ابراز شادمانی كرده و ۱۶ شهریور گفته است: ما در انتخابات شرکت نکرديم که دوستان ما روی کار بيايند بلکه نظر ما اين بود که روال ها و رويکردهای نادرست اصلاح شود و بحمدالله دولت و رييس جمهوری داريم که رويکرد خوبی دارد.

خاتمی همچنان با وقاحت بی نظير خودش از "قول مردم ایران" گفت: محضر مبارک رهبر عالی‌قدر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خبر عمل جراحی موفقیت‌آمیز انجام شده موجب مسرت اقشار مختلف در خارج و داخل کشور به ویژه ملت بزرگ ایران گردید ...

آیا "رویکرد خوب دولت" مورد علاقه خاتمی ضرب و شتم دراویش است که از مسالمت آمیز‌ترین افراد جامعه هستند؟ بازداشت بیش از ۴۵۰ درویش و ضرب و شتم دهها تن از آنان. ضرب و شتمی که دهها نفر را روانه بیمارستان کرد!

آیا رويكرد خوب ضرب و شتم بی‌ رحمانه زندانیان بند ۳۵۰ اوین در اواخر فروردين ماه گذشته است؟ آیا خاتمی به خودش زحمت داده نامه دختر عبدالفتاح سلطانی را بخواند که نوشت: " با توجه به اینکه ماموران حمله کننده به زندانیان این بند، از زیرمجموعه دولت یعنی وزارت اطلاعات بوده اند، و باوجود شکایت‌ها و گزارش‌های مکرر خانواده‌های این زندانیان، تاکنون هیچ پی‌گیری از سوی دولت برای رسیدگی به این شکایات صورت نگرفته و علاوه برآن افرادی همچون مادر او به شیوه‌های مختلف از سوی ماموران این وزارتخانه تهدید شده‌اند"

یکی‌ دیگر از وعده‌های دروغین روحانی پیش از انتخابات نجات دریاچه ارومیه بود.

روحانی که وعدهٔ احیای آن‌را داده بود، کاملا خشک شد و به کویر ارومیه تبدیل شد، و ۲.۵ میلیارد دلار بودجه که روحانی هنگام سر دادن شعار‌های انتخاباتی به اعتراف خودش جهت نجات دریاچه ارومیه دریافت کرده مشخص نیست کجا هزینه شده

لطفا این ویدیو را ببینید:

به مردم ایران پاسخ دهید : " دو و نیم میلیارد دلار را کجا هزینه کردید؟ "

http://goo.gl/JgxwNj

و این‌ها علاوه بر فقر و بیکاری در همه جای ایران. و تصویب "قانون " سکس با فرزند خوانده توسط مجلس و شورای نگهبان و ابلاغ دوست سيد محمد خاتمی ... دیگر اوج بی‌حقوقی و پلیدی و تجاوز به حقوق فرزندان و کودکان بی‌خانواده و بی‌مامن آن سرزمین است. و آن هم از طرف "قانونگذار " . پس آن بخش از مردم که با امید‌ها و توهماتی با توصیه سید محمد خاتمی به حسن روحانی رای دادند امروز باید دوباره داد بزنند که رای من کو ؟ ! داد بزنند که ما بر خلاف نظر رهبر و آیت الله ایکس و ایگرگ رای دادیم. داد بزنند که ما رای ندادیم که شما قانون سکس با فرزند را حلال بفرمایید! شرمتان کجا رفت آقای خاتمی آقای روحانی؟ اصلا شرم ميدانيد چيست؟ مردم رای ندادند که دسته دسته دار بزنید و باز فعالین سیاسی اجتماعی فرهنگی را به زندان ببرید. عجب مملکتی ساخته اید آقايان "اصلاح طلب"!

گزارش‌گران بدون مرز: هنگام مصاحبه با روحانی از سرکوب بپرسید

به گزارش وب‌سایت سازمان گزارش‌گران بدون مرز، این نهاد غیردولتی نوشت: «در حالی که بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد، در گزارشی در باره وضعیت حقوق بشر در ایران از وضعیت نامساعد آزادی اطلاع رسانی در ایران انتقاد و فهرستی از وعده‌های تحقق نایافته حسن روحانی ارائه کرده است، گزارش‌گران بدون مرز بار دیگر تشدید سانسور در ایران و بی‌عملی رئیس دولت در این باره را تقبیح می‌کند.»



منبع : سپیده دم 




0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page