Saturday, September 27, 2014



سخنان نژاد پرستانه مقامات جمهوری اسلامی را محکوم کنیم!


حسن روحانی در اجلاس سران سازمان ملل، در چهارمین دقیقه سخنرانی‌ اش از ترکیب نژادپرستانه «زنگی مست» استفاده کرد و گفت: «برخی از سازمان‌های اطلاعاتی، تیغ را به دست زنگی مست داده‌اند و او نیز همه را از دم تیغ می‌گذراند.»

محمد جواد لاریجانی نیز ۵ سال پیش با انتقاد از سیاست های باراک اوباما گفته بود : " زمانی که اوباما بر سر کار آمد از تعامل و گفتگو با ایران سخن گفت چه شده که امروز این "کاکا سیاه" حرف از تغییر نظام ایران می زند؟! "

معنی‌ «زنگی» در لغتنامه دهخدا: زنگی . [ زَ ] (ص نسبی )منسوب به زنگ . منسوب به قبایل سیاه پوست ساکن افریقای شرقی . زنگباری . سیاه پوست . منسوب به زنگ . مصری . حبشی و مردم سیاه رنگ و مردم بیابانی و وحشی و مردم ابله

منبع: لغتنامه دهخدا

http://goo.gl/NMCM7o

روحانی همچنین در بخشی از سخنانش در سازمان ملل با اشاره به "جهانی‌شدن تروریسم"، گفت: «از نیویورک تا موصل، از دمشق تا بغداد، از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین نقطه جهان، از القاعده تا داعش، افراطیون جهان یکدیگر را یافته‌اند و ندا سر داده‌اند که متحد شوید اما آیا ما در برابر افراطیون متحدیم؟»

یکی‌ از کاربران فیسبوک در پاسخ به این سخنان حسن روحانی می‌گوید: شما؟ خودتون سر دسته افراطی‌ها هستیدا احکام قضاییتون و رفتارتون با دگر اندیشان رو یادتون رفته؟ رفتارتون با زنها؟ حصر‌ها غیر قانونی؟! رفتارتون با مخالفین در سال ۵۷ ۶۰ ۶۷؟ نکنه اینها کار داعش بوده؟!
شما فقط منابع مالی گسترده تری دارید و نیروهای سرکوب گر بیشتری دارید نه چیزی بیشتر، و این فرصت دارید که یک کشور بی‌صاحب رو درسته بالا کشیدید و گرنه مشروعیتتون در حدی نیست که با کشوری مذاکره کنید.

دفاع شیخ معتدل از سرکوب و اعدام

https://www.facebook.com/video.php?v=10152538154143954



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page