Sunday, September 7, 2014






برگ زرین! دیگری از دولت تزویر و بی‌ بی‌ سی‌ فارسی 




سخنان ضد و نقیض حسن روحانی در مشهد، سانسور و فریب کاری در سایت بی‌ بی‌ بی‌ سی‌ 

" این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید، مبارزه کرد و خون داد. و پیکر‌های بی‌ جان بر روی سنگ‌های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد، اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می‌کند و نخواهد گذاشت اون میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی دوباره بخواهد خود نمایی کند " 

لینک سخنان روحانی در مشهد در یوتیوب: 


اما این بخش از سخنان حسن روحانی در سایت بی‌ بی‌ سی‌ انعکاس پیدا نکرد! و صرفاً بخش فریبکارانه سخنرانی‌ رئیس دولت بنفش در صفحه فیسبوک بی‌ بی‌ سی‌ منتشر شد، و طبق معمول تعدادی از ماموران وزارت اطلاعات با استفاده از تصویر دختران بی‌ حجاب در عکس پروفایل خود فریاد " درود بر رئیس جمهور مردمی من " سر دادند! 

یکی‌ از این پروفایل‌های جعلی نوشته است: "واقعا خیلی مرده کاردرستیه ولی حیف قدرت نداره شک نکنین باهمین اظهارنظرش ازبیت معظم له بهش تذکر میدن" 

و یکی‌ از مخالفان جمهوری اسلامی نوشته است: باورت شد؟ روحانی هم از مهره های امنیتی قدیمی و کهنه کار جمهوری اسلامی و از شاگردان خمینی است که هدفش استمرار حکومت ولایت فقیه است!

همزمان با سخنان حسن روحانی در مشهد روز یکشنبه ۱۶ شهریور۲۷ دختر و ۱۶ پسر ایرانی به دلیل شرکت در یک مهمانی در شهرک ساحلی «خزرشهر» مازندران از سوی نیروی انتظامی زیر نظر وزارت کشور دولت "تدبیر و امید" بازداشت شدند.

بی‌ بی‌ سی‌ با سانسور بخش دیگر سخنان روحانی در تیتر خود نوشت "رئیس‌جمهوری ایران امروز در سخنرانی در شهر مشهد با انتقاد از سیاست‌های عفاف و حجاب در ایران گفته است با "ون، مینی‌بوس، پاسبان و سرباز فرهنگ درست نمی‌شود."

و یکی‌ از کاربران فیسبوک نوشته است: "درسته با مینی بوس حل نمیشه ولی با اتوبوس حل میشه چون اتوبوس از مینی بوس بزرگتر است"

شایان ذکر است مسیح علی نژاد که با همکاری ماموران وزارت اطلاعات کمپین " آزادی های یواشکی زنان در ایران " را راه اندازی کرده نیز در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ با آوردن مثالی برگرفته از ادبیات محمود احمدی‌نژاد، از اپوزیسیون خارج از کشور انتقاد کرده و از حجاب اجباری دفاع نمود و به نمایندگی‌ از جنبش سبز همانند روحانی گفت: کسانی‌ که به خیابان آمدند فقط به دنبال رای خود بودند "مردم انقلاب کردند تا جمهوری اسلامی داشته باشند و حجاب را بیاورند!" 

از مسیح علی‌ نژاد پرسیدیم چرا حاضر نیستید سوالاتی که ما مودبانه بر اساس اظهار نظر‌های سیاسی خودتان در رسانه‌‌ها، مطرح کردیم به اشتراک بگذارید تا مخاطبان صفحه شما خودشان قضاوت کنند؟؟ 
آیا حاضر هستند طراحان حجاب اجباری را به مردم معرفی‌ کند؟ 


آیا خانم علی نژاد حاضر است در آن‌ صفحه "آزادی های یواشکی" به مردم بگوید که حسن روحانی در کتابش اعتراض زنان به حجاب اجباری‌ ر ا به غر زدن تعبير کرد و علی‌ رغم نظر آقای طالقانی كه معتقد به اختیاری بودن حجاب بود گفت: در ستاد ارتش با دوستان تصمیم گرفتیم حجاب الزامی کنیم، که آغازی برای وزاتخانه‌ها و ادارات دولتی باشد ...


آیا خانوم علینژاد حاضر است طراحان حجاب اجباری را به مردم معرفی‌ کنند و این ويديوی افشاگرانه در مورد چگونگی اجباری شدن حجاب در ايران را که سال گذشته در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۲ منتشر کردیم را در آن‌ صفحه به اشتراک بگذارند؟



منبع : سپیده دم 



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page