Sunday, October 26, 2014





استاد گرامی‌ هموطنی از شما درخواست کرده که باردیگر صدای مردم ایران باشید و بخوانید «اسیدت را زمین بگذار، طناب دارت را به آتش بکش»

استاد به درستی‌ گفته بودید: «هیچکس نمی‌تواند جلوی خشم مردم را بگیرد هیچ نیرویی ، یک ملت وقتی‌ خشمش بر انگیخته میشود، تاریخ نشان داده هیچ نیرویی نتوانسته مقاومت کند»

آقای شجریان گرامی‌ در مصاحبه‌ای گفتید بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸، چیزهایی دیدید که گفتید تفنگت را زمین بگذار، آدم به روی برادرش که «آتش نمی‌گشاید»! و پس از اینکه احمدی‌نژاد مردم را خس و خاشاک نامید، گفتید صدای خس و خاشاک خواهید شد ...

حال اندکی‌ پس از سخنان تهدید آمیز حسن روحانی و سخنگویش که زنان بد حجاب را «بیمار» خطاب کردند، حملات «زنجیره‌‌ای اسید پاشی» به صورت دختران سرزمینمان ایران آغاز شده است. همانطور که پس از خس و خاشاک خطاب کردن مردم توسط احمدی‌نژاد، ندا آقاسلطان و بسیاری از جوانان برومند ایرانی‌ کشته شدند، اینبار دهها دختر جوان پس از سخنان نفرت انگیز روحانی ، قربانی برخورد خشن تندرویان مذهبی شدند و بنا به گزارش‌ها حداقل یک نفر تا کنون فوت کرده است. 

روحانی در شهریور گفته بود مریضی با "فیلتر"، دیوار و "ون" حل نمی‌شود! مریض را پیش متخصص می‌بریم!
و سخنگوی دولت اعلام کرد: «برخورد با بدحجابی را تایید می کنیم»

استاد شجریان گرامی‌ آیا بار دیگر صدای مردم ایران خواهید شد؟ حال که روحانی و سخنگویش میلیون‌ها زن را با تهدید «بیمار» خطاب کرده اند ... آیا از آنها خواهید خواست که اسیدشان را زمین بگذارند، آدم روی خواهرش که «اسید نمی پاشد»!

سخنان استاد شجریان در لینک زیر: 



منبع : سپیده دم


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page