Tuesday, October 21, 2014





هموطنان عزیزم در ایران که بنا به دلایل بی شمار و فشارهای شدید به انجیل  دسترسی ندارید ، می خواهم شما را از حقیقت انجیل آگاه سازم.
انجیل یک پیغام سیاسی نیست ؛ انجیل  یعنی خبر خوش ، آن هم خبر خوشی که از طرف خدا برای ما انسانهای گناهکار و درمانده اعلان شده.تا با شنیدن این خبر راه خود را به سمت راستی و رستکاری بیابیم.
خدا آنقدر ما را محبت کرده که راه نجات رو برای ما مهیا ساخته .تا با ایمان آوردن به او به حیات جاودانی دست یابیم.
امیدوار می باشم هموطنانی که عاشق خدا هستند و با تمام قلبشون در جستجوی خدا می باشند و به این نقطه رسیده اند که خود رو گناهکار یافته اندو می خواهند از اسارت گناه آزاد شوند ، وقتی که پیغام خداوند رو می شنوند ، آن را بپذیرند و از آن پیروی  کنند چون در آن آزادی مطلق می باشد.
لازم است بگویم ،مسیحیت مذهب نیست .مسیحیت محبت خداست ؛ کار خداست برای نجات من و شما.
اجازه دهید تا فرق بین این دو رو براتون بیشتر توضیح بدم تا هدف رو بیشتر بدانید.
مذهب یعنی کوشش و تلاش بیشتر برای رسیدن به خدا . انسان درمانده ،انسانی که تشنه خداست،عاشق حقیقت است و می خواهد به خدا برسد و تمام عمر کوشش می کند ، نماز می خواند ، عبادت می کند و شب و روز مشغول امور مذهبی است به این امید که با تلاش خود خدا رو خشنود کند که شاید مورد لطف خدا قرار گیرد و بتواند با انجام چنین فرایضی وارد ملکوت شود .
مسیحیت می گوید که انسان گناهکار نمی تواند وارد حضور خداوند شود.
انسان گرفتار است و توانایی ندارد تا خودش را از قید وبند گناه آزاد سازد. وقتی که خدا انسان را در چنین حالتی می بیند ؛ کتاب مقدس می گوید که خدا اراده می کند که راه نجات را برای ما مهیا سازد و آن  در عیسی مسیح برای ما مهیا شده است و آنچه که ما باید انجام دهیم این است که این هدیه خدا را بپذیریم.
مسیحیت یک رابطه و مشارکت روحانی است که با قدم ایمان آغاز می شود ؛ ایمان به آنچه که خدا برای انسان گناهکار انجام داده است.
و همانطور که گفته شد انسان به شخصه با انجام اعمال  شریعت (مذهب) از قید گناه آزاد نمی شود.و شریعت تنها به ما نشان می دهد که ما گناهکار می باشیم.و باید بگویم که هیچ شخصی نیست که بتواند تمام اعمال شریعت را بی هیچ نقصی انجام دهد.
اما خدا این راه را برای ما مهیا ساخت تا از لعنت ، مرگ و اسارت گناه آزاد شویم و از گناه گریزان باشیم.
من ترجیح می دهم تا به قوت و کار خدا تکیه کنم تا به قوت و کار خودم.
عزیزانم باید بگویم چون منابع مسیحی در ایران کم می باشد و آن اطلاعات و منابع کمی هم که وجود دارد خلاف مسیحیت است و بیشتر باعث گمراهی می شود تا گرفتن پاسخ از آنها.؛ به همین جهت بر آن شدم تا در این صفحه اطلاعاتی در مورد مسیحیت و کتاب مقدس در دسترس شما قرار دهم.
و از شما دوستان عزیز درخواست می کنم چنانچه سئوال و یا مطلبی برای عنوان کردن دارید در این صفحه به اشتراک گذارید.

از یکایک شما سپاسگذارم.
نغمه حاجیها 

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page