Friday, November 14, 2014




رییس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی می‌گوید، برای نخستین بار تعداد گردشگران خارجی وارد شده به ایران از ایرانیانی که برای سفر به خارج از کشور می‌روند، بیشتر شده است.

به گفته وی، در سه ماهه تابستان که فصل توریستی محسوب می‌شود، یک میلیون و ۴۹۷ هزار نفر توریست خارجی وارد ایران شدند و یک میلیون و ۴۱۷ هزار نفر از ایران به کشورهای خارجی سفر کردند.

هفته گذشته يك دختر افغان ساكن اروپا در گفتگو با سپيده دم از لغو پرواز خود به ايران به علت هراس از شرايط نا امن ايران خبر داد و ميپرسيد چه تضمينی وجود دارد يك مامور وزارت اطلاعات قصد تجاوز به من نداشته باشد و همان بلايی كه بر سر ريحانه جباری آمد گريبانگير من نشود؟ ويا چه اطمينانی هست قربانی اسيد پاش ها نشوم؟ 

با هم نظرات كاربران فيسبوك را در رابطه با سخنان معاون حسن روحاني ميخوانيم:

- دمشون گرم این توریستا که با وجود اسید و خفقان و سرکوب و ارعاب بازم تو ایران دارن میگردن !!!

- لابد بر طبق آمار منتشره ی وزارت اطلاعات و آمار جمهوری اسلامی دیگه ،آره ؟!....

- خوب لامصبا مردم پول ندارن که بخوان از کشور خارج شن !!! تا همین کشورای همسایه بخوای بری بیای بالای ٢ ، ٣ میلیون خرجت میشه ، تو زندگی خودمون موندیم توریست شدن پیشکش !

- زائرهايى كه از هند و پاكستان مى رن مشهد و قم براى زيارت هم جزء توريستا حساب مى كنن

- جذب گردشگر بیشتر نشده توان مالی مردم برای سفر خارج از ایران کم شده

- ایران پتانسیل گردشگریش خیلی بالاتر از این حرفاس.منتها میترسن بیان ایران با اسید ازشون استقبال بشه!


- میشه یه آمار هم بدید از این تعداد توریست که به خارج سفر میکنن چند درصد برمیگردن ؟ دروغ که حناق نیست گلوتون رو بگیره این همه دروغ میگین اینم رو بقیه .ایران در حال حاضر ارزونترین کشور خارجی برای سفره اما اون بیچاره ها که از ایران میخوان خارج بشن باید خدات تومن پول بدن ..معلومه که خارجیهای مسن که دنیا رو دیدن بدشون نیاد یه سر هم به ایران بزنند ...

- به مجلس ولایت بگید یه طرحی تصویب کنید که این توریستها رو امره به معروف کنند لطفا.


منبع : سپیده دم







0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page