Wednesday, November 26, 2014


دکتر رزم‌آرا: رضا پهلوی عقیده‌ای به مبارزه و اپوزیسیون جدی ندارد

دکتر منوچهر رزم‌آرا: رضا پهلوی عقیده‌ای به مبارزه و اپوزیسیون جدی ندارد 
پسر رفسنجانی‌ بالای یک میلیون دلار در اختیار اینها گذاشت

دکتر منوچهر رزم‌آرا وزیر بهداشت دولت دکتر شاپور بختیار آخرین نخست وزیر رژیم مشروطه سلطنتی ایران بود. وی برادر کوچکتر سپهبد حاج‌علی رزم‌آرا است و متخصص قلب و عروق می‌باشد. بعد از انقلاب و سقوط کابینه بختیار به همراه همسر فرانسوی خود در فرانسه زندگی می‌کند.

این مصاحبه در تاریخ یکشنبه ۱۶ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۵ آبان ۱۳۹۳) ضبط شده است و جهت انطباق با محدودیت‌های فیسبوک، کمی‌ کوتاه‌تر شده است.

لینک این مصاحبه در یوتیوب:


لطفا این مطلب را تا انتها بخوانید و به هر طریق ممکن، دوستان، خانواده، همکاران، هم کلاسی‌های خود را در جریان بگذارید!

ویدیوی «یک راه حل ساده اما حیاتی در مواقع اسید پاشی» را به همراه توضیحات ارائه شده تا کنون یازده هزار نفر به اشتراک گذاشتند و حدودا یک میلیون نفر مشاهده کردند. اگر هر کدام از ما به ۱۰ نفر از دوستان و اعضای خانواده خود اطلاع دهیم، و از آنها نیز بخواهیم که به ۱۰ نفر دیگر اطلاع دهند، میتوانیم امیدوار باشیم به زودی حداقل نیمی از جمعیت ایران نسبت به خطری که زنان ایرانی‌ را تهدید مینماید آگاه شوند ...

ویدیو را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمائید:


گاهی اوقات مردم نمي خواهند حقيقت را بشنوند ،
زيرا نمي خواهند كه اوهامشان نابود شود . . .
فردريش نيچه

حسن روحانی در سخنانی متحجرانه عصر شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹ در جمع «ایثارگران» مشهد که در سایت بی‌ بی‌ سی‌ فارسی سانسور شد تنها چند هفته قبل از آغاز موج اسید پاشی گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید و مبارزه کرد و پیکرهای بی جان روی سنگ های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می کند و نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین خودنمایی کند.

همچنین حسن روحانی رئیس دولت بنفش و سخنگویش در شهریور ماه ۱۳۹۳ «بد حجابان» را مریض خطاب کردند و قول داده بودند مریض را پیش متخصص می‌بریم!

علی‌ مطهری یکی‌ از حامیان اصلی‌ حسن روحانی در انتخابات نیز در مصاحبه با شبکه سوم تلویزیون سراسری گفته بود، «اگر ما مساله حجاب را رها کنیم، این در یک حد معینی متوقف نخواهد شد، می‌شه اروپا و شما مطمئن باشید که مانند اروپا خواهد شد، مخصوصاً خانوم‌های ایرانی‌ استعداد این موضوع را هم خیلی‌ خوب دارند.»

( هموطنان بر اساس شواهد معتبر و غیر قابل انکار صفحه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» توسط عوامل همان حكومتی‌ که اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای را سازماندهی کرده گردانده ميشود و تقاضا می‌کنیم هر چه سريعتر جهت حفظ امنيت خود هرگونه ارتباط را با اين صفحه قطع كنيد. لطفا به ظاهر مطالب منتشر شده در آن‌ صفحه توجه نکنید، و پیشینه مسیح علی نژاد را به دقت مورد بررسی‌ قرار دهید.
پر واضح است اثبات هر ادعا بر عهده مدعی است. یعنی اگر کسی ادعایی داشته باشه باید شواهد و مدارکی هم برای درستی آن ارائه کند.
از این رو اعلام می‌کنیم شواهد ما در زمان مناسب جهت اثبات ادعای خود به مراجع ذیصلاح بین المللی ارائه خواهد شد.)

در لینک زیر به تفصیل در مورد "صفحه آزادی‌های یواشکی" توضیح داده شده است:


لطفا جهت آگاهی‌ بیشتر این ویدیو را ببینید:


آیا می‌توان بدون هماهنگی‌ با عوامل حکومت در بالکن وزارت خارجه جمهوری اسلامی، روپوش و روسری را از تن در آورد و به نمایش گذاشت و با بلوز بنفش عکس گرفت و برای «صفحه آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» فرستاد؟







منبع : سپیده دم 

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page