Thursday, November 6, 2014


نقش بریتانیا و شرکت‌های نفتی در انقلاب ۵۷!


اگر یک ملت تصمیم بگیرد، تمام دنیا هم علیه آنان نمیتواند کاری کند. ( احمد شاه مسعود)

اگر تا به امروز نسبت به نقش غرب بخصوص بریتانیا، رسانه‌های غربی و شرکت‌های نفتی در انقلاب ۵۷ شک داشتید توصیه می‌کنیم مجموعه مستند ۵ قسمتی " انقلاب ۵۷" شبکه من و تو را ببینید. 

طبیعی است که حسن روحانی نقش «بریتانیا» و «شرکت‌های نفتی‌» در تغییر حکومت را منکر شود و آنرا به «امام رضا» نسبت دهد!

حسن روحانی در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ در جریان دیدار با ایثارگران و نخبگان! در مشهد ضمن «بیمار» خطاب کردن زنان بی‌ حجاب گفت:

مگر مردان و زنان در سال ۵۶ و ۵۷ مشهد به خیابان نیامدند و مگر مردم جان خود را نثار انقلاب نکردند، همه این جان نثاری‌ها از بیت ولایت و امام رضا(ع) بوده است. امام به ما آموخت که چگونه در برابر قدرت‌های بزرگ بایستیم ولو اینکه جان خود را از دست بدهیم.

" این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید، مبارزه کرد و خون داد. و پیکر‌های بی‌ جان بر روی سنگ‌های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد، اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می‌کند و نخواهد گذاشت اون میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی دوباره بخواهد خود نمایی کند " 
ما در این ویدیو دو قسمت بسیار مهم بخش نخست این مستند را در کنار هم قرار دادیم، و در ادامه گلچینی از خزعبلاتی که آخوند‌ها در طول ۳۶ سال گذشته در رسانه‌‌ها منتشر کردند را مشاهده خواهید کرد ...

یکی‌ از بانوان ایرانی‌ به نام نسرین در کامنتی در مورد مستند " انقلاب ۵۷ " که از شبکه من و تو در حال پخش است نوشته:

" گریه کردم ... خیلی چیزها رو ندیدم و نمی دانستم . این بساط باز کردن فضای سیاسی را هم غرب و آمریکا راه انداختند تا شاه را سرنگون کنند چون از شاه ترسیده بودند و به گفته اون خبرنگار انگلیسی: مجبور بودند در محل تعطیلات زمستانی شاه وقت ملاقات بگیرند، گر چه جای ملاقات نیست ولی شاه آنها را مجبور کرده بود. گریه کردم برای قدرت و اعتبار جهانی و رفاه و پیشرفتی که از ما گرفتند. روح شاه و رضا شاه بزرگ شاد شاد . در عرض ۳۴ سال ایران عصر حجری را تبدیل به قدرتمند‌ترین و پیشرفته‌ترین کشور خاور میانه کردند. 
( پی نوشت داخل پرانتز : من سلطنت طلب نیستم ولی در مقابل همه کسانی که خدمتی به ایران و ایرانی کردند ، کلاه از سر بر میدارم ) "

یکی‌ دیگر از جالبترین قسمت‌های این مستند ، بر خلاف چند دهه تبلیغات انقلابیون که شاه را دست نشانده انگلیس و آمریکا معرفی‌ میکردند ، بخشی از مصاحبه با خبر نگار انگلیسی است، زمانی‌ که از پادشاه ایران می‌پرسد: 

اجازه دهید اینطور بگویم که آقای کالاهان در دفتری مثل شما کار نمیکند، چه پاسخی دارید؟

شاه: آقای کالاهان نخست وزير هستند ولی‌ من شاهنشاه کشوری هستم که پیشینه شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله دارد، ولی‌ اینجا‌ها هم قابل مقایسه با قصر باکینگهام نیست، قیمت قصر باکینگهام صد برابر قیمت این کاخ است.

و خبر نگار انگلیسی در اینجا می‌گوید: ولی‌ من فکر می‌کنم شما بیش از یک کاخ در این کشور دارید.

و محمدرضا پهلوی پاسخ میدهد: 

❊ در گذشته زمانی‌ که شما بریتانیایی‌ها و دیگران اینجا نفوذ داشتید، شما می‌توانستید نخست وزیر را آنطور که میخواید عوض کنید، 
❊ آیا بابت آن‌ دوران متاسف هستید؟
❊ دورانی که از دستتان رفته 
❊ باز هم آنرا می‌خواهید؟ 
❊ که در امور داخلی‌ ما دخالت کنید؟
❊ ما به شما اجازه نخواهیم داد

مستند انقلاب ۵۷ را لطفا در لینک زیر تماشا کنید:




و سپس لطفا این ویدیو را ‌‌هم ببینید، که چگونه به حسن روحانی فردی که خواهان دار زدن مخالفین در نماز جمعه شده، یکی‌ از طراحان حجاب اجباری در ایران بوده و در شهریور ۱۳۹۳ زنان بی‌ حجاب را " بیمار " خطاب نموده، و به سختی و بریده بریده و با تامل زیاد یک جمله کوتاه انگلیسی را بیان می‌کند، دکترای حقوق از یک دانشگاه انگلیسی هدیه داده شد! این با کدام یک از استاندارد‌های کشور‌های غربی سازگار است؟ 


حسن روحانی در تیرماه ۱۳۵۹ جهت سركوب مخالفان گفته بود: «تقاضای دیگر من این است که توطئه‌گرها را هنگام برگزاری نماز جمعه در حضور مردم به دار آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد!»

بابک یکی‌ از کاربران بالاترین می‌گوید: روحانی یک فاشیسته که بی‌بی سی بجای کبوتر صلح به ایرانیان قالبش کرد!

حسن روحانی که در مناظره‌های انتخاباتی در خرداد ۱۳۹۲، خود را حقوق‌دان معرفی می‌کرد، در سال ۷۸ پیش از انجام هرگونه محاکمه‌ای، حکم محاربه را برای معترضان بازداشت شده صادر کرده بود.

دروغ آشكاری كه حسن روحانی در سومین مناظره های انتخاباتی سال ٩٢ با وقاحت تمام در مقابل چشم ميليون ها بيننده تلويزيونی گفت ...

لطفا اين ويديو را ببينيد:




حسن روحانی فردی است که در کتابش اعتراض زنان به حجاب اجباری‌ ر ا به غر زدن تعبير کرد و علی‌ رغم نظر طالقانی كه معتقد به اختیاری بودن حجاب بود گفت: در ستاد ارتش با دوستان تصمیم گرفتیم حجاب الزامی کنیم، که آغازی برای وزاتخانه‌ها و ادارات دولتی باشد ...




آیا ويديوی افشاگرانه در مورد چگونگی اجباری شدن حجاب در ايران را که سال گذشته در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۲ منتشر کردیم را به خاطر دارید؟

همان ویدیویی که یاد آور شدیم روحانیون طرفدار خمینی قبل از انقلاب نه تنها حرفی‌ از حجاب اجباری نمی‌‌زدند، بلکه وعده از آزاد بودن مردم میدادند ... اما به فاصله بسیاری کوتاهی‌ پس از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تاریخ ۸ مارس ( ۱۷ اسفند ۱۳۵۷ ) مردان لباس شخصی با حمایت روحانیون طرفدار خمینی با سنگ و چوپ و اسلحه و با شعار « یا روسری یا توسری» به بانوان ایرانی حمله کردند ....




منبع : سپیده دم 

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page