Thursday, November 27, 2014


محمد نوریزاد چهارشنبه‌شب ۵ آذر با انتشار تصاویر یک اتومبیل له‌ شده در صفحه‌ی فیسبوک خود، و با تاکید بر این‌که "هنوز زنده است" نوشت: «صبح ساعت ده، در راه‌بندانِ میدان توحید توقف کرده بودم. یک کامیونِ ترمزبریده با سرعت از پی آمد و محکم به اتومبیل من کوفت. سرم به ستون اتاق خورد و بیهوش شدم. پانزده دقیقه‌ی بعد وقتی به هوش آمدم پلیس‌ها آمده بودند و مأموران اورژانس نیز. کامیونِ زباله بعد از در هم کوفتن اتومبیل من، به حاشیه‌ی خیابان پناه برده بود. از اتومبیل من هیچ نماند. کشان‌کشان بردیمش پارکینگ.»

یکی‌ از کاربران فیسبوک در کامنتی نوشت: تعجب است که یک خراش هم نخوردید 

و محمد نوریزاد در پاسخ نوشت: "چرا بانوی خوب. سرم شکسته. اگر این عکس را بزرگ کنید، می بینید که لبه ی پیراهنم خونی است"

و کاربر دیگری در صفحه تقاطع نوشت: " از توی ماشین له شده زیر کامیون هم بیرونت میارن بهوش میای سریع با لاشه ی ماشین سلفی میگیری ؟! خیلی خوبی تو ... "

و صبح امروز پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، محمد نوریزاد با انتشار تصاویری همچنان از «با برکت بودن» گالری خبر داد.

آقای نوریزاد، حال که شما به این سرعت سر شکسته تان مداوا شده و میتوانید به فروش «تابلو و تی‌ شرت» با قیمت‌های گزاف ادامه دهید، حتما قادر هستید به سوالاتی که ما دو روز پیش در صفحه سپیده دم منتشر نمودیم پاسخ دهید:

چند پرسش از محمد نوری زاد

آقای نوری زاد، آیا شما موافق نظام جمهوری اسلامی ایران هستید؟ اگر پاسختان مثبت است چرا در رسانه‌‌ها از شما به عنوان «روزنامه‌نگار مخالف حکومت ایران» نام میبرند؟

اما اگر به راستی‌ «مخالف حکومت ایران» هستید، آیا نخواندید که پدر مرحوم مرتضی‌ پاشائی صراحتاً در گفتگو با رسانه‌‌ها گفت: "پسرم عاشق نظام جمهوری اسلامی بود، نام پسرم را لکه دار نکنید من و خانواده‌ام همه تا پای جان ، جانمان را برای انقلاب میدهیم"

پس چرا به خواسته خانواده پاشایی احترام نمیگذارید؟ چرا هنوز شما از نام مرتضی‌ پاشائی برای رسیدن به اهداف سیاسی و اقتصادی خودتان استفاده می‌کنید؟ همانطور که از نام ستار بهشتی استفاده می‌کنید ...

بنا به گزارش‌های رسیده قیمت تابلو هایی که در گالری سبحان به نام آقای نوری زاد به فروش می‌رسد ، و به گفته کارشناسان هنری از ارزش زیادی برخوردار نیستند، از یک میلیون تا بيش از سی میلیون تومان قیمت گذاری شده است، تی‌ شرت‌های ۱۰ هزار تومنی به اسم عشق و عاشقی ۳۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد ( هموطنانی که از قیمت‌ها اطلاع دقیقتری دارند میتوانند در کامنت‌ها به اطلاع برسانند).

راستی‌ آقای نوری زاد، هنرمندانی که حتی کوچکترین انتقادی به حکومت نکردند برای شركت در نمايشگاه ها در كشورهای خارجی می بايست برای خارج كردن «يك تابلو» از وزارت ارشاد مجوز بگیرند در غیر این صورت در فرودگاه اجازه خروج به تابلو‌ها داده نمی‌شود!

آقای نوری زاد شما به عنوان مخالف حکومت ایران که به ادعای خودتان با لگد به قفسه سینه مأموران امنیتیِ کوبیدید، چگونه مجوز خروج آن تعداد تابلو جهت فروش در یک گالری واقع در "مل رز اونیو" یکی‌ از گران قیمت‌ترین محله‌های لوس انجلس، از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی دریافت نمودید؟؟

چگونه مجوز برگزاری نمایشگاه در داخل ایران به شما داده شد؟

و اما بازگردیم به دیدار نوریزاد با آیت الله صانعی، یکی‌ از هموطنان خارج از کشور از ما خواست این متن را جهت اطلاع مردم منتشر نماییم. حق پاسخگویی برای محمد نوری زاد محفوظ است.

آقای نوریزاد

دست از فریبکاری، ریاکاری و شیادی بر دارید. مگر این آخوند جنایتکار شق القمر کرده ؟ او از همان آغاز انقلاب جزو گروه چپی های اسلامی (اصلاح طلبان امروز) بود و طبیعی است که در ایام انتصابات ۸۸ به جانب موسوی و کروبی گرایش نشان داده باشد. این مردک کدام هنر را عرضه کرده ؟ با وقاحت تمام او را مردی از گروه خوبان می نامید. می شود دو حالت برای شما متصور شد. یا شارلاتان و شیاد هستید یا ساده لوح و فراموشکار. از آنجایی که حافظه تاریخی خوبی دارید بعید است فراموشکار باشید بلکه دروغگو و شیاد هستید. به سودتان نیست جنایات این آخوند را در سالهای ۶۱ تا ۶۴ زمانی که دادستان کل کشور بود به خاطر بیاورید.

خوشبختانه اغلب مردم هوشیار شده اند و در دام آپوزیشن سازی رژیم نمی افتند.

منبع : سیپده دم 



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page