Sunday, December 28, 2014



ماموران امنیتی با حمله و ورود به یک کلیسای خانگی در شهر رودهن، واقع در شرق استان تهران، چند تن از نوکیشان مسیحی را بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند


به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر؛ ماموران امنیتی با حمله و ورود به یک کلیسای خانگی در شهر رودهن، واقع در شرق استان تهران، چند تن از نوکیشان مسیحی بنامهای مهدی کیان، علی صدرالدین (برادر استفان)، محمد کاظمی، آذین فرودی، محمدحسین مریدیان، مریم نریمانی، علیرضا ناصری، برادر متین و یک تن دیگر (هویت نامعلوم) را بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
روز پنجشنبه (۴ دیماه ۱۳۹۳ - ۲۵ دسامبر ۲۰۱۵) گروهی از ایمانداران مسیحی برای دعا و نیایش به مناسبت زادروز عیسی مسیح (کریسمس) گردهم آمده بودند، که تعدادی از ماموران لباس شخصی مجهز به سلاح کمری و بیسیم، با برخوردی بسیار غیرمودبانه وارد محل مذکور شده و ضمن تفتیش محل و ضبط کامپیوتر‌ها، کتب و جزوات، موبایل‌های حاضران و…، اقدام به بازداشت و انتقال این مسیحیان به خودروهای ون نمودند.
***
خبرها حاکی از دستگیری و بازداشت موقت گروه دیگری در تهران دارد که در میان ایشان نام کشیش ویکتور بت تمرز نیز به چشم می‌خورد. اطلاعات بیشتر در این باره به اطلاع خواهد رسید.

منبع : Article18


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page