Tuesday, April 21, 2015

انتقاد تلخ و گزندهٔ یک هموطن از سپیده دم و مردم ایران
من کار شاهزاده را تایید یا رد نمیکنم به خودشان مربوط است که بجنگد یا بیخیال زندگیش را بکند، اما سوال من از شما این است اینهمه جنگیدن باید نتیجه داشته باشد یا نه؟ وقتی آمریکا صدای همه مخالفان تفاهم را برای یک بشکه نفت بسته است، وقتی منادی دموکراسی خودش جلاد دموکراسی شده است، از من و تو وشاهزاده چه بر میاید؟ فریاد تا صدایمان بگوش که برسد، مردم داخل به روحانی کفتار دلخوشند، دولت آخوندی هم دلخوش به اوباما مرد مکار خوش است، پس کی باید بکی دلخوش بود به هوا ،مردم ،دعوای آخوندی، حمله آمریکا، قطع رابطه ، به چی ، به کی ،نمیگم که سرد بشیم ولی ملتی که من میبینم عاشق اینجور زندگی کردنن، زیرا پرندهٔ در قفس هرگز نمیداند آزادی چیست، چون ندیده است، حتی اگر پرنده را آزاد کنن باز به قفس برمیگردد زیرا مغز او در حدی دنیایش را کوچک نشان میدهد که نمیتواند آزادی واقعی را ببیند.
مبارزهٔ مستقیم با کی؟
میشه بگید وبرای کی مردمی که اصلا نمیدونن چی میکنن وچی میخوان، نگید اونها زندانی هستند و ما سوپرمن برای نجات، ملتی که غرق در خرافات مذهبیست، برای شادی چنان افراط میکند که در هیچ کجای دنیا مثلش وجود ندارد، همین اسیران فاشیست مذهبی بدون توجه به صدای مبارزان با ملیونها تومن پول برای تفریح به نقاط دنیا میرن و آبروی هر ایرانی را هم میبرند ،قبول کنید حرفهام درسته مردم داخل اسیر نیستند ، ببخشید نه همه ولی قسمت زیادی احمقند ، آنقدر کودن که برای یک تکه آهن بنام سمبل حسین جمع میشن وداخل آن طلا می اندازند ، آنقدر احمقند ، میگم ببخشید ولی هستند و زیادند ، که حکومت بارها وبارها سرشون کلاه میذاره ولی بازهم نمیفهمند ، آنقدر کودنی را این ملت نشان دادند که حکومت به خود جرات داده در شبکه رسمی آخوند میاره از بهشت وحوری و خواب یک نفر چنان تعریف میکنه گویی شاهد ماجرای گفتگوی فاطمه ومهدی در بهشت بوده ، غیر از اینکه اینها فهمیدند ملت کاملا احمقند وهر بلایی سرشون بیاریم اونها راضی هستند چه میتواند باشد . زنده باد خرد وخرد ورزی ، یادش بخیر مرحوم فاضلی، دنبال خرد در کشور بیخردان میگشت قافل از آنکه خردورزان یا ایران را ترک کردند یا ماندند وسوختند یا مردند و بینام شدند.

*****
در پاسخ به این هموطن باید بگوییم، مرا به خیر تو امید نیست ، اما شر مرسان! جنگیدن پیش کش! از آزادی‌های یواشکی وزارت اطلاعات حمایت نکند!

دولت فریبکار روحانی پس از انتخابات در رابطه با معضل "حجاب اجباری" چه کرد؟
- سخنرانی‌ در مشهد و تحریک نیروهای حزب‌الله
چند هفته قبل از اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای

- طراحی یک دام بزرگ به نام " آزادی‌های یواشکی " 
توسط وزارت اطلاعات

لطفا این ویدئو را با دقت ببینید:


یک زن ایرانی‌ مقیم هلند به نام شیلا نوشته است:
هنوز بسیاری از پرونده های زن ستیز جمهوری اسلامی باز است، تنها پروندهٔ اسید پاشی به صورت زیبا روی های اصفهانی نیست، این چه امنیتی بود که در پیش از انتخاب بنفشی با کلید برای زنان وعده داده بود؟ کسی یادش مانده است آنها که با بستن روبان بنفش برای زبان ریختن روباه کلید ساز دست زنان و پایکوبان او را نجات دهنده خواندند امروز به آن صورت هایی که سوختند و و لب هائی که دوخته شد و چشمانی که دیگر نمیبیند چه دارند بگویند ؟
ما زنان نیز ناتوانیم برای آنچه که حق و حقوق مان است کوتاه میآیم ما را بازی میدهند مانورهای تبلیغاتی وزیر بهداشت را بخاطر دارید؟ چند نفری را به دیدار زنانی که قربانی اسید پاشی بودند فرستادند با وعده های فریبنده از آدم های فریبکار! 
کدام نهاد یا شخصیتی پروندهٔ اسید پاشی را براستی دنبال کرد؟ برندهٔ جایزهٔ صلح نوبل شیرین عبادی چرا در جائی از این پرونده سخنی بزبان نمی آورد؟ آن بنیاد حقوق بشری که دلباختهٔ یواشکی هاست چرا اقدامی جدی نمی کند؟

آنهمه زنانی که در کوه و دشت ودمن روسری ها را به باد میسپارند آیا از قربانی های آشکار اسید پاشی چیزی میدانند؟ یا اینکه هنوز در رویای یواشکی ها خمارند؟ آنها که بر روی پلکان ها در کنار این و آن عکس یادگاری میگیرند بهتر نیست خانواده های قربانی ها را با خود همراه سازد و از آنان نیز سخنی به میان آورد؟
هنوز هم بر این باورم که ما زن های ایرانی میتوانیم سرنوشت خودمان را با بلوغ فکری و سیاسی بدست بگیریم نگذاریم با بازی های رنگی و یواشکی و توافقی، پلکانی، تابلو سازی و دیگر حقه بازی های این و آن فریب بخوریم بازی های آنها را بهم بریزیم نگذاریم با شعور و بلوغ فکری ما بازی کنند نشان بدهیم شایستگی بدست گرفتن مسوولیت خودمان را داریم نشان دهیم برخلاف آنچه آنها میگویند ما به بلوغ رسیده ایم!





0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page