Monday, May 4, 2015




مهمترین دلیل ممنوعیت تصویری و ممنوعیت بیانی خاتمی چیست؟


زنی‌ او که او را «گوگوش ایران» نامیده اند پنج روز پس از انتخاب حسن روحانی (۲۰ سال نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت ملی)، در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ به خیابان گردی پرداخت! با پرچمی‌ به دوش با آرم جمهوری اسلامی که به گفته خمینی «آثار اسلام باید باشد، نه آثاری که تمدن است» 
و سپس در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: خیلی‌ خوشحالم
خوشبختی‌ را با افتخار به این سرزمین آوردید ....... متشکریم .......

پس از آن‌ نیز با سید محمد خاتمی دیدار نمود و در کنارش عکس گرفت و چندی بعد هم پاداش خدمت به نظام اسلامی را دریافت نمود: پسر محمد علی‌ رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت احمدی‌نژاد پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخت! عقد کجا انجام شد؟ «دفتر سید محمد خاتمی!»
یکی‌ از کارگردان‌های سینما هم گفت: "به هر حال وقتی شما در واردات دارو و فعال در شرکت تک نسخه ای باشید هم ۳۰ میلیارد برایتان پولی نیست که پشت قباله همسرتان بیندازید! "
چند روز بعد مهناز افشار به همان کارگردان‌ سینما پیغام داده بود که مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر شما را اذیت می کند ، آن را هم تقدیم تئاتر ایران می کنم. کارگردان‌ هم برایش پیغام فرستاد که نیازی به این گل ها ندارم. اگر می خواهید به تئاتر ایران کمک کنید آن بنز زیر پایتان را بفروشید و پولش را به حساب خانه تئاتر واریز کنید!
البته بعد‌ها سید ممد خاتمی کل ماجرا و نقش خود را حاشا نمود و گفت تا آن لحظه او نمی‌دانست که عروس‌خانم، مهناز افشار است! و تعجب کرد که چرا پسر محمدعلی رامین، او را برای خواندن خطبه عقد انتخاب کرده! و از سوی دیگر هم گفته: تا آخرین لحظه نمی‌دانست که همسر مهناز افشار کیست! پیدا کنید دروغ گوی کم حافظه را !!! کی‌ بود کی‌ بود من نبودم و بعد هم و در رسانه‌‌ها نوشتند سید فریبکار پرسیده «چی شده که پسر آقای رامین اینجا آمده‌اند؟»
و اما ما در صفحه سپیده دم سوالی مطرح کردیم که باعث جنجال بسیار شد اما تا کنون پاسخی به این سوال داده نشده است: دامادی که ۳۰ میلیارد پشت قباله مهناز افشار انداخته، چه مبلغی به سید محمد خاتمی جهت جاری کردن عقد برای این وصلت پر حاشیه و مساله دار، پرداخته است؟
و نکته جالب تر اینکه مهناز افشار پیش از ازدواج با محمد امین رامین شرط کرده بود که او همسر خود را طلاق دهد و او نیز شرط را سریعا اجرا کرده است!!!
چنین شرط ناجوانمردانه‌ای که باعث نابود کردن زندگی‌ یک زن دیگر شد را کدام عاقد پذیرفته؟ آیا برای پذیرفتن چنین شرطی رشوه دریافت کرده؟ عاقد که آخوند معمولی نبوده، «رهبر اصلاحات» بوده!
پس از این جار و جنجال، نظام اسلامی هم دست به کار شد تا آبروی ریخته شده سید محمد خاتمی را جمع کند! اما چه گونه؟ با یک روش خیلی‌ حساب شده!
۱۰ نماینده مجلس شورای اسلامی بدون آنکه به رسوایی ازدواج مهناز افشار کوچکترین اشاره‌ای کنند در تذکری کتبی به وزیر دادگستری، خواستار ممنوعیت تصویری و ممنوعیت بیانی (سخنرانی) سیدمحمد خاتمی شدند.
غریب است اگر ۱۰ نماینده مجلس نشنیده باشند آخرین سخنان خاتمی در جمع مردم اردکان یزد را که در آن از حمایت همیشگیش از نظام هم فراتر میرود و رسما اطاعت و کوچکیش را در برابر رهبر اعلام میدارد و می گوید "این رهبری برخاسته از جان ملت است، رهبری قراردادی نیست که تصمیم بگیریم فلانی رئیس جمهور باشد یا مثلا مسوول باشد. امروز وظیفه همه ما حفظ جمهوری اسلامی و تقویت آن است"
غیرقابل باور است اگر درک نکنند خاتمی در هشت سال ریاست جمهوریش با دیپلماسی لبخند و گول زدن افکار عمومی جهان نظام حاکم را به سلاح هسته ای نزدیکتر کرد و با شعارهای توخالی فضای باز سیاسی جنبش دموکراسی خواهی ایران را به کما برد.
نمی شود باور کرد که اینان ندانند خاتمی پیش و پس از ریاست جمهوریش هم نقشی جز کوچک و کوچکتر کردن خواسته های مردم و ضعیف و ضعیفتر کردن توان جنبش دموکراسی خواهی ایران و ایجاد فضای تنفس و بقا برای نظام نداشته است.

پس چرا خواستار ممنوعیت تصویری و ممنوعیت بیانی خاتمی شدند؟
رسانه‌‌های خبری در داخل و خارج، از بی‌ بی‌ سی‌ تا صدای آمریکا با تمام قوا خبر را در جهت مظلوم جلوه دادن خاتمی پوشش دادند!
نتیجه اینکه افکار عمومی‌ با سید محمد خاتمی ابراز همدردی نمود، چرا که تصور کردند این نمایندگان تندرو مجلس بدون دلیل، حق آزادی بیان را از خاتمی گرفتند! و اینگونه پروژه مظلوم نمایی در تابستان ۱۳۹۳ به نفع خاتمی پایان یافت!
اما بار دیگر آنگاه که تصاویر نتیجه خمینی در حال تفریح در کابین خلبان و سوار بر اسب در اسفند ماه ۱۳۹۳ منتشر شد، بار دیگر برای جلوگیری از رسوایی مالی‌ در خانواده خمینی و خاتمی، بحث ممنوع التصویر شدن خاتمی مطرح شد!
محمد نوریزاد هم در صفحه فیس‌بوک اش اعلام کرد: بیایید تا میتوانیم عکس خاتمی را دست به دست کنیم. به خامنه‌ای نیز نامه نوشت و گفت: اسم محمد خاتمی را بیرون بکشید برای رهبری!!!
و این چنین باز هم از یک ترفند قدیمی‌ سود جستند ، حمله رسانه‌‌های حزب‌اللهی و بی‌ آبرو در جهت ایجاد محبوبیت برای مهره‌های دلخواه رژیم!
اما این بازارگرمیها دیگر نمی تواند حیات سیاسی مجددی برای کسی ایجاد کند که سالهاست نبوده و نیست جز برای حفظ نظام و صیانت از مقام ولایت فقیه!
و اما اخیرا در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ صفحه رسمی‌ مهناز اقشار که افرادی از وزارت اطلاعات در تنظیم و انتشار مطلب، و مدیریت صفحه به ایشان کمک می‌کنند، مطلبی در حمایت از جواد ظریف منتشر نمود:
با افتخار خسته نباشيد ميگويم از اينكه سرزمين و وطن مارا سربلند كرديد دوباره و شما دلسوزيد چون اهل عمل هستيد نه ادعا ... و شادی‌ اش و افتخارش براي ما ... دست مريزاد اقایي ظريف و تيم زحمت كش همراه شما
**************
لطفا برای آشنایی بیشتر با خاتمی فریبکار این ویدئو را ببینید:


منبع : سپیده دم


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page