Sunday, May 31, 2015

گوشه هایی از تاثير فاجعه آفرين پخش پارازيت ماهواره ای در ايران، كشتار الكترونيكی مردم توسط جهموری اسلامی و اجرای یکی‌ دیگر از سیاست های «قانون قورباغه پخته»!!!
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت شیخ حیله گر میگوید: مستندات علمی برای سرطان زا بودن پارازيت ها وجود ندارد. پارازيت سرطان زا نيست!
همان وزیر ثروتمند دولت اسلامی که به «جبهه پایداری» وابستگی دارد و در جمع بسیجی‌ ها پشت سر حجت الاسلام والمسلمین احمد خاتمی نماز می خواند! و لقب "بهترین و کارآمدترین وزیر بهداشت در جمهوری اسلامی" توسط بی‌ بی‌ سی‌ ها به او داده شد.
قاضی‌زاده هاشمی از یاران صیاد شیرازی بود! سرهنگی که بچه ها را به میدان مین میفرستاد و کسی‌ بود که با کشتار در کردستان توانست خودش را در دل‌ روح الله خمینی جا کند.
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر همان حکومتی است که اسید پاشی‌های زنجیره‌‌ای را سازماندهی و صورت زیبای دختران را سوزاند اما تصاویر مداوای قربانیان اسید پاشی توسط جناب وزیر در رسانه‌‌ها منتشر شد.
وزیر همان حکومتی است که یک «دام بزرگ» برای زنان ایرانی‌ توسط «وزارت اطلاعات» تحت عنوان «آزادی‌های یواشکی» گسترانید. همان حکومتی است که بازار «فحشا و فروش دختران به عراقی‌‌ها» در مشهد در جوار «حرم امام هشتم» شان راه اندازی کرده است ...
"قانون قورباغه پخته" - پخته شدن يواشكى
دانشمندان زیست شناس در یک آزمایش علمی، قورباغه ای را در ظرف آب جوش انداختند، قورباغه بر اثر شوک ناشی از آب جوش، به سرعت از ظرف آب بیرون پرید. بارها و بارها این آزمایش انجام شد ولی باز همین نتیجه، بدست آمد.
بار بعد قورباغه را در ظرف آبی با دمای اتاق قرار دادند و به تدریج دمای
آب را تا نقطه ی جوش بالا بردند. اما این بار قورباغه هیچ احساس خطری
نکرد! و آنقدر در آب ماند تا کاملا پخته شد.
این آزمایش نیز بارها تکرار شد و همچنان قورباغه ها پختند و از آب بیرون
نیامدند دانشمندان جامعه شناس از همین قاعده استفاده کردند و با بررسی جوامع بشری در طول تاریخ نتیجه گرفتند انسانها با عادت کردن به شرایط به یک قورباغه ی پخته تبدیل می شوند!
اکثر ما در مواجهه با شرایط و محدودیت هایی که به هر دلیل به ما تحمیل
شده اند بعد از مدتی، توان مقابله و مبارزه ی خود را از دست می دهیم.
گویا همه ی آنها را می پذیریم و شرایط و محدودیت ها را با وجود تمام
بدیهایشان، غیر قابل گریز تلقی می کنیم و چاره ای جز تسلیم شدن نمی بینیم.
قانون قورباغه ی پخته را همیشه به یاد داشته باشیم
برای تغيير نباید اسير شد

لطفا برای درک بهتر حقه‌های وزارت اطلاعات این ویدئو ۱۵ دقیقه‌ای را تماشا کنید:


sepidedam

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page