Thursday, May 7, 2015

این است جامعه‌ای که آخوند‌ها از جناح‌های مختلف برای مردم ایران مهیا کردند:
گفته میشود این آخرین لحظه از پریناز خسروی است! (سپیده دم در حال حاضر امکان تاييد اين این عکس را ندارد) کارمند هتلی در مهاباد که مامور وزارت اطلاعات با همدستی صاحب هتل قصد تجاوز به او را داشت!
یکی‌ از هموطنان به نام وحید می‌گوید: « پریناز و پرینازها هر روز در معرض تهدید و تجاوز ماموران حکومت اسلامی هستند. پریناز اگر تن به تجاوز میداد سنگسار میشد و اگر در دفاع از خودش این مامور وزارت اطلاعات را میزد سرنوشت ریحانه جباری در انتظارش بود و اعدامش میکردند. او تنها راهی که برایش باقی مانده بود همین بود خود را قربانی کند و اجازه ندهد ماموران خدا به او تجاوز کنند. خانم خسروانی مرگ شرافتمندانه را ترجیح داد و حقارت و کث...ت ماموران وزارت اطلاعات و رژیم اسلامی را یک بار دیگر به ثبوت رساند. »
جوانان با حمله به هتلی به نام تارا، آن را به آتش کشيدند
فعالان میگویند: قصد تجاوز به دختر کرد بدجور تاوان داره!
جوانان در مهاباد در اعتراض به قصد تجاوز به پريناز خسروانی مهماندار هتل تارا، توسط مامور وزارت اطلاعات دولت روحانی، که از پنجره يکی از طبقات اين هتل به بيرون پريده و درگذشته است، تجمع کردند و در حرکتی مشترک به داخل هتل تارا رفتند و وسایل را از هتل بیرون انداخته و قسمتی‌ از هتل و پرچم جمهوری اسلامی را نیر به آتش کشیدند و با نیروهای ضد شورش درگیر شدند!
در این اخبار گفته شده که مامور امنیتی از مدیر هتل تارا خواسته بود امکان چنین مسئله‌ای را برایش به وجود بیاورد تا در عوض، برای تبدیل این هتل به یک هتل پنج ستاره مساعدت کند.


منبع : سپیده دم 



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page