Thursday, June 25, 2015

زنگنه «مفقود شدن» یک دکل نفتی در دولت احمدی‌نژاد را تایید کرد
وزير نفت "دولت راستگویان و درستکاران" روز سه‌شنبه دوم تير گزارش‌ها درباره «مفقود شدن» يک دکل نفتی خريداری شده از يک شرکت خارجی در دولت گذشته را تایيد کرد و گفت که با «پيگيری و شکايت» اين وزارتخانه، پرونده ای در اين زمینه تشکيل شده است.
اماسوال اینجاست که چرا دقیقا پس از افشا شدن اسناد ویکی لیکس در رابطه با دریافت پول توسط سیدعلیرضا نوریزاده و سید عطاالله مهاجرانی از عربستان، محمود احمدی‌ نژاد ناگهان پای "امام زمان" را هم به "مبادلات نفتی" وسط کشیده و میگوید غربی ها به دنبال دستگیری "امام زمان" هستند و به فاصله کوتاهی‌ موضوع دکل های نفتی‌ رسانه‌ ای شد؟
چرا به جای "امام زمان" کسی‌ به دنبال "وزیر ارشاد" سید خندان نیست؟
یکی‌ از هم میهنان میگوید: "کار احمدی نژاد مثل حرکت بدون توپ توی فوتباله. حواس همه رو به سمت خودش پرت می کنه تا فرد مورد نظر با فراغت بال بتونه گل بزنه! "
سیدعلیرضا نوریزاده و سید عطاالله مهاجرانی، میهمان بیست و هفتمین جشنواره میراث فرهنگی عربستان سعودی موسوم به «الجنادریه» بودند. در همان زمان شایع شد که این دو تن، مبلغ هجده میلیون دلار برای همکاری درگسترش بیشتر شبکه فارسی زبان العربیه دریافت کرده اند. هر دو این ها، دریافت هجده ملیون دلار! را تکذیب "کردند"!
که البته تحلیگر ارشد بی‌ بی‌ سی‌ می‌گوید تکذیب "شد" و انتقاد در رسانه‌ ها از ماجرای فساد مالی‌ را به جبهه اصولگرایان ربط میدهد!
اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. در بسیاری از مدارک، از هاشمی رفسنجانی هم اسم برده شده ....


sepidedam


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page