Thursday, June 4, 2015





احمد زیدآبادی، دارای دکترای روابط بین الملل، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی است که در پی حوادث انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۸۸) به شش سال زندان، پنج سال تبعید به گناباد و محرومیت مادام‌العمر از هر گونه فعالیت سیاسی و شرکت در احزاب و هواداری و مصاحبه و سخنرانی و تحلیل حوادث، به صورت کتبی یا شفاهی، محکوم شده‌است.
وی در سال ۱۳۹۰ توسط هیاتی متشکل از ۱۲ کارشناس بین‌المللی مستقل رسانه‌ای برنده جایزه آزادی مطبوعات جهانی سازمان یونسکو ۲۰۱۱ موسوم به «گیلرمو کانو» شد.
حالا ماموران حکومتی با وجود ممنوعیت قلم و کلام، حتی در تبعید او را تهدید جانی می کنند و به نام جوان گنابادی برایش خط و نشان می کشند..
در نامه ای که از طرف فردی مجهول الهویه به نام سعید مقدم به وی نوشته شده و عمدا در سایتهای وابسته محلی چون "ندای گناباد" منتشر شده، با ذکر اینکه نباید آقای زیدآبادی انتظار داشته باشد در گناباد نیز مانند تهران با وی برخورد شود، آمده است: “آقای زیدآبادی گیریم شما هنوز در راه باطل و ننگ آور خود هنوز استوار و پایداری، باش و بمان، اما بدان گناباد شهری نیست که خیانت های تو را نسبت به نظام اسلامی تحمل کند.
شما مطمئن باش که نیروهای انقلاب در گناباد اگر احساس کنند که کوچکترین خبطی از جانب شما صورت گرفته است، منتظر اقدامات قانونی دستگاه های امنیتی و قانونی نخواهند ماند.درست است که همه چیز در قالب قانون تعریف می شود و چارچوب خودش را می طلبد، اما بدان در شهر کوچکی مثل گناباد، قدرت جولان دادن شما شیفتگان آمریکا، اسرائیل، انگلیس فراهم نخواهد شد"
خانم مهدیه محمدی، همسر آقای زیدآبادی نیز، پس از انتشار این توصیه های تهدید آمیز، واکنش نشان داده و با طرح سوالی پرسیده است که “یعنی به غیر از زندان و تبعید امنیت جانی هم نباید داشته باشیم؟”
.............
منبع: هرانا



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page