Tuesday, June 16, 2015



تلگراف مجاهدین خلق به پدرگرامی شان در سال ۱۳۵۸: "اکنون که انقلاب رهایی بخش اسلامی و ضدّ امپریالیستی ایران در مسیر حقیقی‌ مردمی خود مجددا اوج گرفته تا ریشه های استعماری و آمریکایی شاه خائن از بن بر انداخته راه هرگونه بازگشت را بر آنها سد کند ..."
به نظر شما با توجه به اینکه اسناد و شواهد زیادی در سال های اخیر در ارتباط با ایستادگی شاه در مقابل آمریکایی ها و حمایت مالی ۱۵۰ میلیون دلاری آمریکا به خمینی منتشر شده و حتی آیت‌الله منتظری نیز به کمک جیمی کارتر در پیروزی انقلابشان اعتراف کرده، مریم رجوی و سید محمد خاتمی خائن چه توضیحی در رابطه با "ریشه های استعماری و آمریکایی خود" به طرفداران چشم و گوش بسته شان می توانند ارائه دهند؟
رامین یزدانی خبرنگار مقیم آلمان می گوید: به نظر من ما امروزه با دو گروه سر و کار داریم که هردو تشنه ی قدرتند، هردو نگهدار جمهوری اسلامی هستند و هردو مکارانه در حال فریب مردم می باشند. یکی اصلاح طلبان هستند که یک شبه می توانند برای رسیدن به هدفشان رنگ عوض کنند و دیگر مجاهدین هستند که باوجود نداشتن پیوند با مردم ایران سعی دارند در انظار جهانی چهره ای مردمی از خود ارائه دهند. آنها را باید بموازات هم افشا کرد و مردم را از خطرات ناشی از آنها در آینده آگاه نمود.
شواهد کمک آمریکایی ها و انگلیسی ها به خمینی را میتوانید در لینک زیر ببینید:






0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page