Tuesday, June 23, 2015

» سرویس: ورزشي - كشتي، رزمی
طلایی جودوی ایران در المپیک 2014 نوجوانان در نانجینگ که پس از کسب این عنوان ارزشمند با بی اهمیتی مسئولان فدراسیون جودو روبرو شد، برای امرار معاش به ظرفشویی در رستوران روی آورده است!
رامین صفویه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی آخرین وضعیت خود پس از کسب اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رقابتهای المپیک، اظهار کرد: حدود یک سال از کسب این عنوان در نانجینگ چین می‌گذرد، اما متاسفانه مسئولان فدراسیون جودو مرا به حال خود رها کردند و در طول این یکسال فقط مبلغ 50 هزار تومان به من دادند که آن هم مقداری از هزینه ایاب و ذهابم بود! فدراسیون جودو هیچ برنامه ریزی برای من نداشته و هیچ کدام از مسئولان فدراسیون حتی یکبار هم جویای وضعیت من نشدند
رامین صفویه
صفویه که فدراسیون جهانی جودو پس از کسب طلایش در المپیک از او به عنوان چهره پر فروغ جودوی دنیا در آینده نام برده بود در ادامه گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دیگر با این بی توجهی‌ها انگیزه‌ام را برای ادامه کار در جودو از دست داده‌ام، افزود: به خاطر مشکلات مالی و از آنجا که پدرم آشپز یک رستوران در شهر قزوین است و دیگر نمی‌تواند از من حمایت مالی کند تا فقط به جودو بپردازم، در رستورانی که پدرم کار می‌کند مشغول به ظرفشویی هستم و ماهی 800 هزار تومان درآمد دارم! البته هفته‌ای 3 نوبت هم برای خودم تمرین می کنم.









0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page