Tuesday, July 14, 2015

بر اساس توافق جامع هسته‌ای میان جمهوری اسلامی و شش قدرت جهانی که متن انگلیسی ۱۵۹ صفحه‌ای آن از سوی وزارت خارجه روسیه منتشر شده، نیروی قدس سپاه پاسداران، قاسم سلیمانی، بنیاد تعاون سپاه، قرارگاه خاتم‌الانبیا، محمدرضا نقدی، رستم قاسمی، علی سعیدی (نماینده خامنه‌ای در سپاه)، حسین سلامی، احمد وحیدی، یحیی رحیم‌صفوی، محمدباقر ذوالقدر و ده‌ها شرکت و شخصیت وابسته به سپاه پاسداران از لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا و امریکا خارج خواهند شد.
سالها پیش دکتر مایک ایوانز پیشبینی‌ کرده بود که باراک اوباما همان سیاست‌های جیمی کارتر را دنبال می‌کند و همان اشتباهات فاحش را تکرار خواهد کرد . مایک ایوانز گفت که اوباما با همان ایدئولوژی کارتر به دنیا نگاه می‌کند! جیمی کارتر نیز ادعا کرده بود که برای صلح در خاور میانه تلاش می‌کند، اما همه ما نتیجه کار او را دیدیم!
دکتر مایک ایوانز ، در کتاب :"جیمی کارتر، حزب چپ لیبرال و هرج و مرج در جهان" مینویسد: جیمی کارتر برای حساب خمینی در پاریس چکهایی متنوع ۱۵۰ میلیون دلاری میفرستاد که وظیفه اش سرنگونی شاه ایران و از بین بردن ملت وی بود ... او همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار به جنگجویان اخوان المسلمین داد که با همان پولها طالبان و القاعده را بنیانگذاری کردند ... همچنین مبلغ ۹/۷ بیلیون دلار برای پس فرستادن گروگانهای امریکایی پس از ۴۴۴ روزاسارت ، به جمهوری اسلامی بخشید ..
دکتر مایک ایوانز می‌گوید من این داستان «شوک آور» را به صورت کامل در کتاب "جیمی کارتر، حزب چپ لیبرال و هرج و مرج در جهان" شرح داده ام.
من نوشتم که چگونه تصمیمات اتخاذ شده باعث ایجاد امیدواری کاذب شد و ساختار جهان اسلام را تغییر داده و باعث ایجاد جنبش های افراطی متعصب که مسئول تروریسم در سطح جهان هستند، شد!
لطفا این ویدئو را ببینید:

sepidedam


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page