Saturday, July 11, 2015


سه نقل‌قول ...
مردم قضاوت کنند!
1- رئیس هیات رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری: «پریروز یکی از مسئولان امنیتی کشور در جلسه ما توضیح داد که بقایی(معاون احمدی‌نژاد) در 10 کشور سرمایه گذاری مالی کرده است و آنقدر خورده و بُرده که ما باید چند سال بگردیم تا اموالی که غارت کرده و از کشور منتقل کرده را فقط شناسایی کنیم. نه اینکه برگردانیم؟! اين آقا(احمدی‌نژاد) مملکت را به هم‌ريخت و همه را زيرو رو کرد. آن‌ همه بُردند و خوردند و غارت کردند آن‌وقت می‌گويد من پاک‌ترين دولت‌ها هستم.»
2- محمود احمدی‌نژاد: دولت من پاک‌ترین دولت تاریخ این کشور است و من این را می‌توانم اثبات کنم.
3- خامنه‌ای: نظر آقای رئیس جمهور (احمدی‌نژاد) به نظر بنده نزدیک‌تر است.
.......................
منبع تابناک: http://goo.gl/sCuiLS


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page