Thursday, August 6, 2015

پس از آنکه دنیس جیمز قهرمان پرورش اندام آمریکایی که از دوستان بیت الله عباس پور نیز به شمار می‌رود با اطلاع از وضعیت بیتو سریعاً با ایجاد یک کمپین و تاسیس یک سایت اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای یاری رساندن به درمان این قهرمان پرورش اندام ایرانی کرد و تااین لحظه در مدت تنها ۸ روز بیش از ۴۱ هزار دلار برای وی پول جمع‌آوری کرده است.(برنامه‌ی دنیس جیمز جمع‌آوری مبلغ صدهزار دلار است با مراجعه به این سایت: http://goo.gl/YUqrqJ از مبلغ جمع‌آوری شده، در صورت لحظه‌ای باخبر شوید) این موضوع مثل اینکه باعث توجه دولت به این ورزشکار فراموش شده شد و دولت جمهوری اسلامی با فرستادن برادر رئیس دولت (که دستیار ویژه‌ی وی نیز هست) و وزیر ورزش به بالین بیت الله عباسپور اعلام کرد:
«دولت پول درمان بیت‌الله را می‌پردازد»
برادر روحانی با حضور بر بالین «بیت‌الله عباسپور»، تاکید کرد دولت تمام هزینه‌های بیماری او را می‌دهد.
«حسین فریدون» از بیت‌اله عباسپور قهرمان پرورش‌اندام ایران که این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد عیادت کرد و از پرداخت هزینه‌های درمان این قهرمان ورزش ایران توسط دولت خبر داد.
دستیار ویژه حسن روحانی در ملاقات با عباسپور ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبودی او اظهار کرد: تو پرچمدار ورزش ایران هستی و سبب افتخار تمام ایرانیانی. منتظریم هر چه زودتر حال تو بهتر شود و باز هم شاهد حضورت در میادین ورزشی باشیم و تو را در اوج افتخار ببینیم.
فریدون از پرداخت کامل هزینه‌های درمان عباسپور توسط دولت خبر داد و گفت: دولت به هم‌راه وزارت ورزش و جوانان تمامی هزینه‌های مربوط به درمان این قهرمان ورزش ایران را پرداخت خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان هم‌راه با معاون وزیر در توسعه ورزش همگانی و رییس فدراسیون پرورش‌اندام ایران از بیت‌الله عباسپور عیادت کردند.
منبع خبر: رادیو کوچه
http://goo.gl/dZ1YIn


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page