Tuesday, November 17, 2015

نغمه عابدینی،همسر کشیش سعید عابدینی در چند روز گذشته اظهارات جدیدی را در مورد مشکلات خانوادگی خود در مصاحبه ای با واشنگتن پست  بیان نموده بود،وی در بیانیه ای اعلام کرده است با وجود مشکلات و سختی ها به فعالیت های خود برای آزادی همسرش ادامه میدهد.
 نغمه عابدینی مدتی پس از اظهارات اخیر خود در مصاحبه با “واشنگتن پست” در ارتباط با بیان یک سری  مسائل  خانوادگی  که عمدتا بدلیل سختی شرایط می باشد  طی  بیانیه ای از آنچه که پیش آمده متاسف شده است  و اعلام کرده همچنان برای آزادی همسرش تلاش میکند.


وی گفته است بیان چنین مطالبی ناشی از فشار شدید روانی بوده است و برای بدست آوردن آرامش خود ترجیح میدهد سکوت کند و وقت بیشتری را با فرزندانشان بگذراند.
نغمه عابدینی در بیانیه ای اعلام کرده است  “من همچنان برای آزادی شوهرم دعا و تلاش می کنم،  او به خاطر ایمان به مسیحیت، در ایران مورد ظلم قرار گرفته است.”
همچنین وی اضافه کرده است  در این مدت برای سعید در دعا خوهد بود ،و او را انسانی با ارزش می‌داند که همچنان با وجود سختی در زندان به ایمان خود به  عیسی مسیح پایبند میباشد ،نغمه عابدینی در ادامه افزود  «اما این همه بدان معنی نیست که سعید مبرا از هر گناهی هست ، او نیز با شیطان درون‌اش در مبارزه است و معتقدم که بر پلیدی پیروز خواهد شد».
سعید عابدینی کشیش مسیحی ایرانی‌ – آمریکایی  از تابستان سال ۲۰۱۲ بازداشت و سپس به زندان اوین منتقل شد. در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۳ بنابه گزارش‌ها به اعدام و پس از تخفیف مجازات به هشت سال زندان محکوم شد. اتهام وی “تضعیف امنیت ملی از طریق فعالیت تبلیغ مسیحیت از ابتدای سال ۲۰۰۰” عنوان شده‌بود.
رژیم ایران همچنان به آزار و اذیت اقلیت های مذهبی به صورت جدی ادامه میدهد،وضعیت آزار اذیت مذاهب دیگر به غیر از اسلام شیعه  بصورت اسفناک  در ایران اجرا میشود،در حالی  که رییس جمهور حسن روحانی پیش از انتخابات و سر کار آمدن دولت خود تحت عنوان تدبیر و امید وعده داده بود که جلوی آزار و اذیت اقلیت های قومی و مذهبی در ایران گرفته خواهد شد.

خبرگزاری صدای مسیحیان



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page