Monday, December 12, 2016



حکم مصادره ملک کلیسایی «باغ شارون» توسط دادگاه انقلاب اسلامی



باغ شارون در حومه کرج واقع شده و با مساحت بیش از ۱۰۰۱۷ متر مربع از اوایل دهه ۵۰ شمسی با هدایای مالی اعضای این شورای کلیسایی تهیه شده و محلی برای اردوهای کلیسایی بوده است.



رای صادره توسط دادگاه انقلاب شورای کلیساهای جماعت ربانی ایران را متهم می‌کند «که با بودجه آمریکا و به وسیله سازمان جاسوسی سیا برای نفوذ در کشورهای جهان اسلامی خصوصاً ایران تشکیل و به فعالیت‌های تبشیری اقدام می‌نماید.»




وزارت خارجه انگلیس در واکنش به مصادرهٔ ملک کلیسایی «باغ شارون» تصریح کرده است: «دولت بریتانیا مسائل حقوق بشری از جمله آزار اقلیت‌های دینی را همواره با حکومت ایران در میان می‌گذارد. ما اینگونه محدودیت‌های اعمال شده و گزارشهای مربوط به مصادره املاک مسیحیان و نیز تعطیلی مراکز آموزش الهیات را محکوم می‌کنیم. ما از [حکومت ایران] می‌خواهیم که دست از آزار و اذیت اقلیت‌های دینی برداشته و با انجام تعهدات داخلی و بین المللی خود، حق آزادی دینی را برای عموم ایرانیان رعایت کند.»

در مورد اتهامات جعلی وارد شده به شورای کلیساهای جماعت ربانی ایران، مصادره املاک آن توسط ستاد اجرای فرمان امام، و آغاز واکنش‌های بین‌المللی به صدور این حکم در وبسایت ماده ۱۸ بیشتر بخوانید.
اطلاع رسانی با شماست:


منبع:

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page