Saturday, May 17, 2014






حسن روحانی: حق ارتباط با شبکه اطلاعات جهانی را به

 عنوان یک حق شهروندی به رسمیت می‌شناسم 

روحانی از حضور مردم در شبکه‌های اجتماعی استقبال کرده و از وزارت ارتباطات خواسته پهنای باند و سرعت اینترنت را افزایش دهد.

یکی‌ از کاربران فیسبوک می‌نویسد: " والا مردم که حضور فعال دارن، شما لطف کنید این فیلترینگ رو بردارید که این حضور فعالتر بشه، ممنون! "

روحانی خواسته پهنای باند و سرعت اینترنت را افزایش دهد اما از گسترده‌تر شدن دایره فیلترینگ در چند ماه گذشته سخنی به میان نیاورد. روحانی همان کسی‌ است که پیش از انتخابات به مردم ارومیه قول داده بود اگر بار مسئولیت اجرایی بردوشش قرار گیرد، دریاچه ارومیه در دستور خواهد بود اما اکنون دریاچه ارومیه در روز‌های آینده ۱۰۰ درصد خشک خواهد شد و او سکوت کرده و اکنون به موضوع دیگری میپردازد ...

همان کسی‌ است که وعده آزادی زندانیان سیاسی را داده بود ، اما اکنون پس از ضرب و شتم زندانیان وزیرش می‌گوید امکان بیان جزئیات گزارش بند ۳۵۰ اوین وجود ندارد در این باره کارهایی انجام شده است و "همین مقدار قابل گفتن است."

همان کسی‌ است که از کرامت انسان‌ها گفته بود اما ﻗﺎﻧﻮن ﺳﻮﺀ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺟﻨﺴﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺩﺭ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ( ازدواج سرپرست و فرزند خوانده ) پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ از سوی او برای اجرا ابلاغ شد!

همان کسی‌ است که ...

 کابینه‌ای که نکوست، از وزیر «داد»گستری‌اش پیدا است . انتخاب مصطفی پور محمدی به عنوان وزیر دادگستری. پور محمدی در تابستان سال ۶۷ نمایندهٔ وزارت اطلاعات در هیات سه نفره‌ای بود که در نهایت حکم اعدام زندانیان سیاسی - به گفته‌ی آیت‌الله منتظری در کتاب خاطراتش مابین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ نفر - را صادر کرد.

- مخالفت دولت روحانی با برگزاری راهپیمایی کارگران در روز جهانی کارگر! بازداشت و ضرب و شتم ۲۳ تن از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد 

1.

 حمله وحشیانه در روز ۸ مارس روز جهانی‌ زن به دراویش و خانواده های آنها درگردهمایی خانواده های زندانیان سیاسی 

2.
نامه مائده سلطانی، دختر عبدالفتاح سلطانی به حسن روحانی : مادرم از طرف مأموران یکی از 
وزارتخانه‌های تحت امر شما یعنی وزارت اطلاعات تهدید می‌شود


3.
قیمت جدید بنزین آزاد در جایگاه‌های سوخت اعمال شد: بنزین هر لیتر ۱۰۰۰ تومان
تعرفه گاز خانگی و قیمت آب نیز ۲۰ درصد افزایش یافت

4.
هدیه جمهوری اسلامی به عراقیها؛ بیمارستان مجهز با کادر پزشکی

5.
سقوط ترن هوایی در پارک ارم تهران که باعث مصدومیت سه نفر شد

6.
خانواده مقتولان آتش‌سوزی خیابان جمهوری در گفت‌وگو با «شرق»: جای عذرخواهی، قربانیان را مقصر معرفی می‌کنند

7.
بی‌ کفایتی دولت در رابطه با مدیریت بحران در شمال کشور پس از بارش سنگین برف و همچنین نحوه توزیع سبد کالا و صفوف تحقیرآمیز برای مردم ایران

8.
 واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل راهیان نور در استان خوزستان که ۶ کشته برجای گذاشت

9.
آبروریزی جهانی به خاطر پیراهن‌های تیم ملی

10.
گسترده‌تر شدن دایره فیلترینگ در دولت روحانی 

11.
سکوت معنادار دولت جمهوری اسلامی ایران در قبال کودک‌ربایی «بوکوحرام»

12.
جامعۀ بهاییان ایران در بیانیه ای از حسن روحانی، خواسته است که اقدام ننگین تخریب قبرستان بهاییان را هر چه سریعتر متوقف کند. 

13.
درب گلستان جاوید اهواز (قبرستان بهاییان اهواز) در تاریخ ۱۸ / ۱۲ / ۹۲ پلمپ شد.

14.
 ماهنامه تخصصی دنيای فوتبال به افشای جزئياتی تکان‌دهنده درباره سوءاستفاده‌های جنسی از کودکان و نوجوانان در برخی مدارس فوتبال پرداخت ...

15.
سال گذشته در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ناظران رادیو بین المللی فرانسه در ایران عنوان کردند، دولت "تدبیر و امید" در ادامه سیاست " افزایش جمعیت " دسترسی به کاندوم و قرص های ضد بارداری را کاهش داده است! آیا دولت تدبیر و امید تصور میکند کاندوم صرفاً برای پیشگیری از بارداری استفاده میشود؟ آیا نمی‌داند استفاده از کاندوم جهت جلوگیری از بیماری‌های خطرناک مقاربتی از جمله ایدز، هپاتیت *، ... بسیار ضروریست؟

16.
بر پایه تفاهم‌نامه ای میان آموزش و پرورش و حوزه مدارس تهران به حوزه علمیه وابسته می شود!

17.
وقوع پنجمین حادثه مرگبار در کاروان “راهیان نور” که منجر به کشته شدن ۶ دانش‌آموز شد. حسن روحانی نیز شمال ایران را برای سفر نوروزی خود انتخاب کرد. بسیاری از والدین دانش آموزان می‌گویند تحت فشار قرار میگیرن تا به این سفر‌ها رضایت دهند 

18.
 آوین عثمانی که به همراه برادر و نامزدش بە یکی از تفرجگا‌های اطراف بانە رفتە بود در حین بازگشت بە خانە از سوی نیرو‌های تحت امر دولت کشته شد "
“یکی از افسران که در زمان کالبد شکافی در محل حاضر بود، با لحنی زننده به خانواده گفت که چرا ناراحت هستید، ماه حرام است و دیه ۲ برابر!

19.
 درتاریخ ۶/۱۰/۹۲ در غیاب نسرین ستوده عده‌ای به خانه او یورش برده و با برهم زدن کلیه اشیا و اثاثیه خانه به گفته همسرش تقریبا همه چیز را با خود بردند. 

20.
در اسفند ماه سال گذشته (۱۳۹۲) با هماهنگی‌ وزارت آموزش و پرورش دولت "تدبیر و امید"، دانش آموزان برای دیدن فیلم یک چماقدار به نام مسعود ده‌نمکی به سینما برده می شدند

21.
اما همزمان ماموران فیلم های ناصر صفاریان را پس از انتقاد او از نحوه برگزاری جشواره فجر توسط دولت تدبیر و امید از فروشگاهها جمع آوری کردند!

22.
روایت نرگس موسوی، از دیدار روز عید غدیر با پدر و مادرش و رفتار ماموران که به گفته او اول خواسته‌اند لباس زیرشان را هم در بیاورند و بعد هم توی گوششان زده‌اند

23.
 صلح نیوز رسانهٔ وابسته به وزارت اطلاعات دولت حسن روحانی در یک اقدام بی‌ شرمانه با انتشار تصویری از محمد نوریزاد و دخترش نوشت نوریزاد به دخترش تجاوز جنسی کرده و همسرش از او شکایت کرده و نوریزاد تحت درمان یک مرکز روانی هست. 

24.
اسفند ۱۳۹۲ در نزدیکی‌ ایستگاه مترو پارک چیتگر، گروهی از فعالین محیط زیست که طی‌ فراخوانی برای گرامی‌ داشت روز درختکاری گردهم آماده بودند دستگیر و با دو ماشین ون به وزارت اطلاعات منتقل شدند. 

25.
روز پس از انتشار خبر یورش ماموران به نمایشگاه کتاب : مدیر انتشاراتی نصیرا: تهدید کردند با ماشین از رویت رد می شویم! بابک اباذری مدیر انتشارات نصیرا بعد از تعطیلی غرفه انتشاراتی خود در نمایشگاه کتاب تهران از سوی وزارت ارشاد، به دلیل تهدید و فشارهای امنیتی از ایران خارج شد.

26.
علی جنتی وزیر ارشاد دولت بنفش و پسر آيت الله جنتي ، مدعی شده که در ایران سانسور وجود ندارد و آن چه از کتاب‌ها حذف می شود، سانسور نیست بلکه اعمال «قانون» است. او همچنین علی‌ رغم وعده های داده شده از لزوم "برخورد امنیتی" و "لبیک به ندای رهبری" سخن می‌گوید. 

27.
روز ۱۱ دی ماه سال گذشته یک مین در کویر لوت منفجر و منجر به کشته شدن امیر طالبی گل از راهنمایان کویرنوردی و مدیر موسسه کاوشگران حیات وحش پارت شد.
پیش از آن‌ نیز هفت کودک بر اثر انفجار مین در روستایی در مریوان زخمی شدند.

28.
به دنبال انتقادهای صورت‌ گرفته نسبت به نوع استقبال از حسن روحانی در زمان سفرش به استان خوزستان (که یادآور سفر‌های استانی محمود احمدی‌نژاد بود ) محمد باقر نوبخت مشاور حسن روحانی و سخن‌گوی دولت بنفش در واکنش به انتقادها گفت که این صحنه‌ها " افتخار آمیز " بوده است!!!

29.
در زمانی‌ که وزارت اطلاعات دولت اعتدال مشغول ضرب و شتم نوریزاد بود، خانه کاشف السلطنه، «پدر چای ایران» به غارت رفت!

30.
وضعیت تاسف بار کاخ های تاریخی تهران: از جولان زباله ها تا قطع درختان

31.
خانه ای که روزگاری دفتر فرح پهلوی خریده بود تا موزه ای برای مرحوم صادق هدایت ترتیب دهد را حال به زباله دانی بيمارستان تبدیل کرده اند!!

32.
رئیس جمهور ایالات متحده ۲۱ اسفندماه با تاکید بر حل نشدن بحران میان ایران و آمریکا٬ در نامه‌ای به کنگره این کشور فرمان وضعیت ملی اضطراری در قبال ایران را یک سال دیگر تمدید کرد. این فرمان نخستین بار سال ۱۹۹۵ صادر شده بود.

33.
دروغ جواد ظریف در سال ١٣٩٢ در پارلمان اتریش: در ایران اعدام سیاسی نداریم!

34.
فرافکنی و استفاده از شیوه احمدی نژاد توسط جواد ظریف در پاسخ به پرسش درباره مجید توکلی

35.
جواد ظریف در مجلس: مواضع من همان مواضع امام راحل و رهبریست
او در ادامه می‌گوید: این توفیق بزرگیست که تمام نیروهای انقلابی منطقه، از دبیر کل محترم جنبش حزب‌الله، تا دبیر کل حماس و جهاد اسلامی شخصا از من برای آن‌ تشکر کردند. 

36.
بر اساس گزارش گزارشگر سازمان ملل در سال ۲۰۱۳ ششصد و بیست و پنج نفر در ایران اعدام شده‌اند.

کميته روابط خارجی پارلمان اروپا قطعنامه ای را درباره استراتژی عمل اتحاديه اروپا در قبال رژيم ايران به تصويب رساند. در اين قطعنامه ۷ صفحه ای به نقض سيستماتيک حقوق بشر در ايران، رعايت نشدن استانداردهای دموکراتيک در نمايش انتخابات رياست جمهوری و نقض حقوق جامعه مدنی در ايران اشاره شده است.

حدود ۴۵۸ اعدام (۵۹ نفر در ملا عام) در ماه‌های بعد از ریاست جمهوری روحانی گزارش شده، ۳۳۱ مورد از این اعدام‌ها به اتهام قاچاق مواد مخدر بوده، ۱۴۸ مورد در رابطه با قتل، که ۸ برابر سال ۲۰۱۲ هست، حدود ۱۱۴ نفر از این افراد اتهام افراد اصلا مشخص نبوده ...

37.
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اظهارات بان کی مون دبیر کل سازمان ملل مبنی بر اینکه دولت یازدهم به شعارها و تعهدات خود در ارتباط با رعایت حقوق شهروندی پایبند نبوده است گفت: دولت تدبیر و امید هیچ تعهدی درباره شعارها و اقدامات خود به مجامع جهانی نداده است!!

38.
حمایت دولت تدبیر و امید از بشار اسد و رژیمی که در سازمان ملل به عنوان جنایت کار جنگی شناخته شده 

39.
در اثر بارندگی ششم فروردین، در بندرعباس در جنوب ایران سه نفر کشته شده اند. 

40.
پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی به مادر ستار بهشتی و سکوت روحانی که به منزله تأیید اعمال خلاف قانون است!

41.
به دستور رییس حراست ارشاد و معاون امنیتی استان قزوين، اجرای تئاتر «خرس» توقیف و کارگردان کار تهدید شد

42.
اسفند ١٣٩٢ یک دانشجوی دختر کرد اهل شهر نودشه استان کرمانشاه به علت آلودگی آب دانشگاه جانش را از دست داد.

43.
 جواد ظریف در لبنان، با گذاشتن گل  روی قبر عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب الله و یکی از بزرگترین تروریست های سی سال اخیر در جهان ادای احترام کرد. اگر خاتمی از اسدالله لاجوردی قصاب اوین و خلخالی قدردانی کرد، طبیعتا وزیر خارجه هم از معاد مغنیه، تروریست و گروگان گیر قدردانی میکند.

44.
یک بانوی سنندجی به دلیل ترس از یورش ناگهانی مأموران انتظامی جهت جمع‌آوری دیش ماهواره با سقوط به حیاط خانه جان خود را از دست داد! 

45.
حسن روحانی (رئیس دولت اعتدال) در راهپیمایی روز قدس ۱۱ مرداد ۱۳۹۲: اسرائیل زخمی بر بدن دنیای اسلام است که باید از بین برود

46.
 و در تازه‌ترین خبر: احکام کمیته انضباطی دانشگاه امیرکبیر علیه دانشجویان منتقد؛ احضار چهار دانشجوی دیگر


احکام و احضارهای جدید در حالی صورت می‌گیرد که هنوز هیچ یک از دانشجویان بسیجی که هم در مراسم حضور جلیلی در دانشگاه و هم روز ۱۶ آذر هم اقدام به ضرب و شتم دانشجویان کرده بودند، به کمیته انضباطی احضار نشده‌اند و برخوردی با آنان صورت نگرفته است....

http://www.kaleme.com/1393/02/25/klm-184720

منبع : سپیده دم

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page