Thursday, May 29, 2014






یکی‌ از سفسطه‌های رایج پس انتشار مطالب افشاگرانه در صفحه سپیده دم، آن است که طرفداران حکومت در کامنت‌ها می‌نویسند: "خوب که چی‌؟ این را که همه مردم ایران می‌دانند، شما خارج نشین‌ها به دنبال چه هستید؟ می‌خواهید ایران سوریه شود؟"

حال مایلم در این رابطه خاطره‌ای تعریف کنم: حدودا ۱۰ سال پیش یک روز در تهران در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی، در طول راه با یک راننده تاکسی گفتگو می‌کردم، و طبق معمول بحث به سیاست کشیده شد و جناب راننده از اخبار روز کاملا آگاه بود، از جنایت‌های سال ۷۶، قتل‌های زنجیره‌ ای، ترور‌های خارج از کشور، فساد مالی‌ خانواده رفسنجانی‌، جنایت‌های خامنه‌ای ، ... و کلا مخالف نظام جمهوری اسلامی بود ... اما آخرین جمله او مرا حیرت زده کرد وقتی‌ که گفت " اما امام خیلی‌ معصوم بود و در جریان جنایت‌های خلخالی نبود، و نمی‌گذاشتند او متوجه شود ..."

حال حکایت این روز‌های ما در مورد اخبار روز و بسیاری از وقایع تاریخی‌ است که بدانیم: همه مردم ایران از همه موضوعات خبر ندارند!

و از آنجا که سیر اتفاقات در ایران و تولید خبر بیش از هر کشور دیگری در دنیاست، عملا هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند در جریان همه امور قرار گرفته

یقیناً بسیاری از مردم ایران این سخنان " آیت الله خمینی در مورد یهود بنی قریظه و مقایسه آن با کشتارهای آیت الله خلخالی" را هرگز نشنیدند.

«ما می‌خواهیم اسلام را … چیز بکنیم، یکی از اینها آمده بود گریه میکرد که چرا بعضی از اینها را میکشند، نه این آخری‌ها را، آنهایی را که آقای خلخالی کشته اند؛ اینها باز توجه ندارند که اسلام در عین حالی که یک مکتب تربیت است، لکن آنروزی که فهمید قابل تربیت نیست، ۷۰۰ نفرشان را در یکجا در یهود بنی قریظه را میکشند، گردن میزنند به امر رسول الله. اینها همین حرفهای غربی را میزنند که ما باید اول اصلاح کنیم، اول همه را اصلاح کنیم، بعد حد بزنیم.»

ضمنا فراموش نکنیم به نظام آیت الله ها که هرکدام چند دهه را به تحصیل و تدریس علوم دینی پرداخته اند، اتهام نفمیدن اسلام را نزنیم.

در اینجا از زبان بنیانگزار جمهوری اسلام میشنویم که قتل عامهای شکل گرفته در مورد زندانیان سیاسی مانند همان قتل عام یهودیان بنی قریظه است و این مسئله از لحاظ تاریخی مقایسه ای کاملاً صحیح است.

این سخنان را میبایست در کنار سخنان سید محمد خاتمی که با همه وجود از نظام اسلامی دفاع می کند، با خمینی پیوند خانواد‌گی بسیار عمیقی برقرار کرده و او را یک دمکرات معرفی‌ می‌کند و در اواخر فروردین ۱۳۹۳ گفت: "جمهوریت در نگاه امام یک اصل بود ... " قرار دهیم.

خاتمی سال‌ها پیش نیز در جمع دانشجویان گفت: امامی که من می‌شناختم، امامی بود که کاملا به رای مردم، به استقلال مردم، به آزادی مردم و معتقد بود که اسلام با این همه سازگار است ...

محمد ملکی‌ که به گفته خودش حاضر است به خاطر رایی که به جمهوری اسلامی داده، در يک دادگاه مردمی حاضر شود و در مورد حمله وحشیانه اخیر به زندانیان سیاسی می‌گوید: بنده با تجربیاتی که دارم در این ۳۵ سال و بارها و بارها زندانیان‌های مختلف بودم و حرف‌های این آقایان را شنیده‌ام، اینها مثل ریگ دروغ می‌گویند.

من یادم است در سال ۶۰ در حالی که من خودم آویزان بودم از سقف و تمام دست وبالم زخمی شده بود و آن مشکلات و اینها… آقای خمینی می‌گفت در زندان ما اصلا‌ً شکنجه وجود ندارد. این‌ها خودشان خودشان را شکنجه می‌کنند. از این حرف‌ها زیاد است در این نظام.

حال باید در جواب سوال آن دسته از افرادی که هر روز می‌‌پرسند خوب که چی‌، اینها را که همه می‌دانند، هدفتان چیست بگوییم:

ما نه به دنبال جنگ هستیم ، و نه تجزیه، و نه دعوت از مردم برای آمدن به خیابان و اعتراض که البته طبق قانون اساسی‌ حق مسلم آنهاست ...

افزایش آگاهی‌ عمومی‌ باعث خواهد شد که دیگر از کسانی‌ که مسبب این جنایت‌ها بودند قدیس ساخته نشود، ... ما سکوت کردیم چنین فردی را امام نامیدند ، ما سکوت کردیم چندین میلیون دلار از سرمایه‌های مردم ایران را خرج ساختن بارگاه آنچنانی‌ برای خمینی کردند، اگر سکوت کنیم لابی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور حسن روحانی، کسی‌ که خمینی را برای اولین بار امام نامید و خودش نیز خواهان دار زدن مخالفین شده بود و در جریان کوی دانشگاه از کسانی‌ که فرزندان ایران را از بالکن به پایین پرت کردند تشکر کرده بود، به عنوان نامزد دریافت صلح نوبل در رسانه‌‌های بین‌المللی معرفی‌ کردند ...

حداقل فایده اطلاع‌ رسانی این است که حکومت ولایت فقیه بداند دیگر نمیتوانند مردم ایران زمین را فریب دهند.

یکی‌ از ساکنان شهر تهران که به دلایل امنیتی از ذکر نامش معذوریم برایمان نوشته است:

باراه انداختن پيج و سايت و صفحه و تو جای خلوت روسری برداشتن و ...... هيچ اتفاقی نخواهد افتاد؛ برای رهايی از خانه وخانواده و فاميل شروع کنيد؛ باتمام کسانی که به هر شکل ممکن در راستای تاييد نظام و افکار آنها حرکت ميکنند و در خدمت نظام هستند و به مساجد و نماز جمعه ميروند قطع ارتباط کنيد؛ غذايشان رانخوريد؛ خيراتشان را نگيريد؛تحريمشان کنيد تا بدانند دراقليت هستند؛ بلکه چشمهايشان بازشود وظلم و فساد را درکشور ببينند و تغييرکنند؛ اين جماعت ازمريخ نمی آيند همه آنها با ما فاميل؛ دوست و يا همسايه و بچه محل هستند؛ تحريم راشروع کنيد!

این ویدیو را در یوتیوب ببینید ولطفا به اشتراک بگذارید:

منبع : سپیده دم 

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page