Tuesday, June 10, 2014




 بیست میلیون تومان کمک سپاه برای ساخت هر مسجد 



ضیاءالدین جزیی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی به خبرگزاری‌های داخلی ایران گفته است که سپاه پاسداران به ساخت هر مسجد در هرگوشه‌ای از خاک ایران تا ۲۰ میلیون تومان کمک می‌کند.

یک هم‌وطن در واکنش به این سخن برای جواد طالعی نوشته است:


واقعا از شنیدن این سخنان شگفت زده شدم آخر این همه مسجد برای چیست؟ مساجد ما هم اکنون خالی هستند و کسی برای نماز به مساجد نمی رود. در شهر ما فقط تعداد کمی در مساجد نماز می خوانند. ای‌کاش به جای مساجد کتابخانه ، استخر ، سالن ورزشی و درمانگاه می ساختند. واقعا چطور مشکلات همه مردم کشور با مساجد حل می شود وقتی که زیر ساخت موجود نباشد؟ البته من خودم نماز می خوانم ولی صرف این پول‌ها برای مساجد ضروری نیست. من لیسانس دارم و از راه تدریس خصوصی و عکاسی هزینه خود را تامین میکنم. نه کار داریم نه درآمد درست وحسابی. واقعا این فرماندهان سپاه نفسشان از جای گرم بلند می شود. مسئولین گرامی فکری به حال افراد تحصیل کرده و بیکار کنید. تورم را مهار کنید. من ۳۰ سال دارم و مجرد هستم. خدا شاهد است نمی توانم با این درآمد ازدواج کنم چه کار باید کنم؟؟، درد خود را به چه کسی بگوییم که حالا بخواهیم ازدواج کنیم و سه تا بچه تحویل جامعه دهیم؟ نمی دانم این مسئولان چرا در دنیای خیالی زندگی میکنند یک لپ‌تاپ ساخت چین شده ۲میلیون تومان، شلوار جین ترک شده ۱۰۰ هزار تومان، بنزین بی‌کیفیت لیتری هزار تومان، یک پرس چلوکباب کوبیده ۸ هزار تومان. واقعا زندگی مشکل شده. درست می گویند فرمانده سپاه با ساخت مساجد همه این مشکلات یک شبه حل خواهد شد!

جواد طالعی
۲۰ خرداد ۱۳۹۳

منبع : سپیده دم

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page