Thursday, June 5, 2014




پس از انتشار خبر مرگ آیت‌الله كنی توسط سايت سلام نو اكنون می‌گویند پزشکان امیدوار به بهبود او هستند! 

اما حال ما مايليم بپرسيم چرا بهترین تجهیزات پزشکی آمریکایی در اختیار کسانی است که نه تنها هیچ اعتقادی به علم ندارند. بلکه با تمام توان جلوی علم و افراد تحصیل کرده می ایستند؟ و با وقاحت حتي آلبرت آین اِشتاین دانشمند طراز اول دنيا را هم عقيده با خود معرفي ميكنند! ( در اسفند ماه گذشته یک ویدئویی منتشر شد که آیت‌الله مهدوی کنی طی سخنرانی خود گفت: «در این کتاب‌های خارجی می‌گویند که انیشتن گفته است مسلمان و شیعه شده‌ام، طرفدار امام صادق هم هستم.» )

چرا به جاي بهترين بيمارستان هاي پيشرفته با تجهيزات غربي متوسل به عریضه نویسی و انداختن آن‌ در چاه جمکران نمیشوند؟ 
چرا به جای تجهیزات پیشرفته غربی ( غربی که به گفته علی‌ مطهری در فحشا غوطه ور و به ارتباط با حیوانات روی آورده است ) از خواص اعجاب برانگیز آیة الکرسی برای درمان آیت‌الله استفاده نمیکنند؟

چرا اجازه نمی‌دهند خدای تبارک و تعالی تصمیم بگیرد و به مشیت الهی تسلیم نمیشوند؟ و به کمک تجهیزات غربی و بهترین پزشکان میخواهند آیت‌الله را زنده نگاه دارند؟ 

چرا اجازه نمی‌دهند مانند نوجوان ۱۵ ساله دزفولی بر اثر کمبود دارو یا مادری در حاجی آباد به علت کمبود تجهیزات پزشکی بمیرد؟

چرا آخوند‌ها واعظ غير متعظ هستند واين همه به مردم دروغ می‌گویند؟ آيا ميتوانند خودشان را اصلاح نمايند يا همگی مانند سيد محمد خاتمی قصدشان فريب دادن مردم است تا بتوانند وقت بخرند و هر چه بيشتر ثروت هاي كشور را غارت كنند؟ چگونه مردم فرياد بزنند كه حكومت آخوندها را نمي خواهند؟ بر اساس كدام آمار افرادي مانند مسيح علي نژاد كه با افتخار خود را در رسانه هاي خارج از كشور وابسته به اصلاح طلبان معرفي مينمايد، ميگويند اكثريت مردم مذهبي و خواهان حفظ همين نظام (ولايت فقيه) هستند؟ 

و پرسش‌های بی‌ شمار کاربران فیسبوک را با هم ميخوانيم:

- چرانميبندنش به پنجره آهنی امام رضا تا شفاپيداكنه ؟؟؟!!!!

- چرا بهش از این دستگاهای آمریکایی وصل کردن ؟؟؟؟؟؟ چرا یه قران نمیدن بهش که خودش رو نجات بده از این وضع ..چرا محتاج دستگاههای کشورهای کفار شده پس ...هه...فقط بلوف میزنن..وقت عمل همشون از تخ ... ی امریکا برای زنده موندن اویزونن. 

- اگر ایمان به آخرت دارند چرا چهار چنگولی به این دنیا چسبیدن حوری بهشتی شراب ناب و بهشت و پیغمبر و خدایش منتظر تشریف فرمایی ایشان است

- حاجی رو ببرن زیارت امامزاده داوود چرا بردن بیمارستان؟

- آرزوی مرگ هیچ کس را نمی کنم ولی مگر خود این‌ها این همه جوون را به کشتن ندادند و ککشان هم نگزید با این سن باز انتظار دارند از مردم که برای زنده موندنش دعا کنند اگر مرگ نزدیکی به خداست پس چرا اینقدر از مرگ هراس دارند

- بهترین امکانات پزشکی در اختیار کسانی است که نه تنها هیچ اعتقادی به علم ندارند . بلکه با تمام توان جلو آن می ایستند . در ضمن آرزوی سلامتی برای چنین جانورهای موذیی نکنیم که کاری جز مفت خوری و گسترش حماقت و خرافات نداشته اند .

چند ماه پیش یک دختر دانشجو در فیس‌بوک آقای ظریف نوشته بود: 
سلامتی شده به قیمت خون آدم ... خوش به حال شما که برای دردتان طبیب دارید (البته هرچی که دارید حلال و خوشتان. خدا به روزی شما برکت بدهد. انشاءالله که حالتان هم خوب بشود.)، من از ترس اینکه شوهر و پدرم شرمنده نباشند به کسی نمی‌گویم چقدر درد می‌کشم... می‌بینید ... فرق من و شما همین است... زندگی من به یک تاره مو بند است اما شما مسوولین به زندگی آرام و قشنگتان بی‌استرس ادامه می‌دهید. برای همین است که شما با خیال راحت خبر از مذاکرات بعدی می‌دهید و من اشک در چشمانم حلقه می‌زند که ای خدا پس کی تمام می‌شود؟
همه این‌ها را گفتم که بدانید کسانی مثل من هستند که فقط زنده‌اند اما بارها و بارها آرزوی مرگ می‌کنند.

کاری کنید که تحریم‌ها تمام بشود، کاری کنید ارزانی بشود، کرایه خانه کم بشود، مواد غذایی ارزان بشود، بازار کار رونق پیدا کند، دارو و درمان به قیمت خون آدم نباشد، امنیت و رفاه داشته باشیم.



منبع : سپیده دم

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page