Sunday, July 13, 2014



 دروغ های آيت الله عظما صانعى به مناسبت درگذشت محمدی گیلانی



آيت الله عظما صانعى كه مواضع سياسي اش از اوايل دهه هشتاد انتقادى بوده و همواره تصوير و اسم و رسم اش در رسانه هاى دولتى در اين سالهاى اخير محدود بوده است، در پيامى به مناسبت درگذشت محمدى گيلانى اينقدر دروغ گفته كه نه تنها از مرجعيت دينى كه بنظرم از پيش نمازى مسجد سر كوچه شان هم ساقط شده است.
فرموده اند:"ایشان [يعنى آقاي گيلاني] یکی از عالمان مجاهدی بودند که در طول دوران مبارزات و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه منافع زودگذر دنیایی را بر منافع اسلام و ملّت ترجیح ندادند. ایشا...ن از معدود عارفان مبارزی بودند که هیچگاه در دفاع از بنیان گذار جمهوری اسلامی سیدنا الاستاذ امام خمینی (س) در دوران اختناق و فشار به خود تردید راه ندادند و در دوران مسئولیت خویش ضمن رعایت تقوا در گفتار و عمل از بیان حقیقت و دفاع از عدالت ولو آنکه مورد بی مهری قرار گرفتند کوتاه نیامدند «عاش سعیداَ و مات سعیداً». "
آقاى گيلانى، تفسير بردار نيست. عارف، رعايت تقوا در گفتار و عمل، تفسير نيست، صراحتا جعل واقعيت است. اگر كسى از اين عبارات براى خود آقاى صانعى مثلا استفاده كند، مى توان پذيرفت به سبب اينكه در زمانه بلوغ جامعه او هم بالغ شد و دست شست و صادقانه از وضعيت انتقاد كرد و لحظاتى هم شجاعت هايى داشت، اما گيلانى، تا همين اواخر فقط عارفانه تارومار مى كرد.

برگرفته از : صفحه فیس بوک امین بزرگیان

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page