Monday, July 14, 2014




محمد علی‌ ابطحی كه حتي به موسوی و كروبی هم وفادار نماند امروز ۲۲ تیرماه ۱۳۹۳ در صفحه رسمی‌ فیسبوک خود نوشت: 

" هرکس بویی ازانسانیت برده است، نمی تواند در برابر جنایت های صهیونیستها در کشتار مردم غره بی تفاوت باشد. اسراییلی ها این قدر فلسطینی ها را کشته اند که حتی خبر بیشتر از صد کشته غیر نظامی در چند روز گذشته که سازمان ملل هم تعدادش را تایید کرده، خبر مهم تلقی نمی شود. ….نه به عنوان یک ایرانی ونه به عنوان یک مسلمان، که به خاطر انسان بودن باید از کشتار غیر نظامی ها و کودکان متنفر بود. " 

حال باید از آقای ابطحی پرسید: قطعا کشتار چه در فلسطین چه در غزه چه در سوریه یا عراق یا در هر کجای دیگر دنیا محکوم است. و هر کس بویی از انسانیت برده باشد نمی‌تواند در مقابل کشتار انسان‌ها بی‌ تفاوت باشد! 

آقای ابطحی میتوانید به ما نشان دهید در مقابل کشته شدن بیش از ۱۵۰،۰۰۰ زن و مرد و کودک در سوریه شما چه واکنشی نشان دادید؟ آیا خبر ندارید همان سازمان مللی که شما نام بردید با انتشار گزارشی از كشته شدن هزاران كودك در سوريه به شدت ابراز نگرانی كرد و ادامه كشتار كودكان در سوريه را غير قابل تحمل خوانده بود؟ در آن گزارش عنوان شده كه در جنگ سوريه كودكان بيشترين هزينه را مي پردازند.

آقای ابطحی آیا خبر ندارید محققان سازمان ملل متحد در پی افزایش اسناد به دست آمده درباره جنگ داخلی سوریه بشار اسد، را متهم اصلی جنایت علیه بشریت خواندند؟ یا اینکه در نظر جنابعالی و سيد محمد خاتمی کودکان کشته شده به دست رژیم بشار اسد، نظامی محسوب می شوند و مستحق مرگ هستند؟!!!


چرا آنجا از خود واکنشی نشان ندادید؟ آیا به دلیل "روابط ویژه" سید محمد خاتمی با بشار اسد و "شکل متفاوتی از پذیرایی" او كه در خاطرات خود نوشتید، نمك گير شديد وسکوت اختيار کردید؟ آیا کشتار کودکان توسط بشار اسد خبر مهمی‌ برای شما تلقی‌ نمی‌شود؟

در سال ۱۳۹۰ ابطحی در وبلاگش نوشت: «وقتی برای شرکت در مراسم خاکسپاری حافظ اسد همراه آقای خاتمی به سوریه رفته بودم، رهبران دنیا یکی یکی به فرودگاه دمشق وارد می‌شدند و بر سر تابوت حافظ اسد حاضر می‌شدند و ادای احترام می‌کردند و از همان جا به فرودگاه بر می‌گشتند. بشار اسد هم بالای سر جنازه بود و احوالپرسی می‌کرد. اما درمورد آقای خاتمی، بشار اسد شکل متفاوتی از پذیرایی را برگزید. همراه با آقای خاتمی به اتاق بغل آمد و جلسه کوتاه گفت‌وگوی رسمی با حضور خبرنگاران برگزار کرد. این مسئله در جراید عربی به عنوان یک اتفاق قابل توجه تلقی گردید.»

این شخصیت "اصلاح‌طلب" از حمایت جمهوری اسلامی از سوریه نیز دفاع کرده و گفته است که حمایت ایران و «جنبش‌های آزادیبخش و اصیلی مثل حزب‌الله» از بشار اسد به دلیل موفقیت سیاست‌های خارجی بشار اسد است.»

ابطحی گفت که مواضع سوریه در برابر اسرائیل، «برای همه دنیا» پر اهمیت و قابل احترام است! 


آقای ابطحی آيا ميتوانيد به مردم بگوييد تواب شدن شما در زندان و اعترافات تلویزیونی در سال ۱۳۸۸ چه تأثیری بر اظهار نظر‌های سیاسی شما گذاشته است؟

لازم به ذکر است محمد علی‌ ابطحی در اولين جلسه رسيدگي به جرائم متهمان سياسي حوادث بعد از انتخابات، طي سخناني با اشاره به كيفر خواستي كه از سوي معاون دادستان تهران در ابتداي جلسه بيان شد، گفته بود: همه صحبت‌هايي كه معاون دادستان مطرح كرد، بنده قبول داشتم اما مسائلي را بايد مطرح كنم : چند نفر از دوستان مسائلي را در خصوص اصل مسئله انتخابات مطرح كردند، انتخابات واقعا فوق‌العاده بود ۴۰ ميليون نفر مسئله‌اي نبود كه بتوان از كنار آن به راحتي گذشت. 

ابطحی در اعترافات خود گفته بود: بنده شخصا از معدود كساني بودم كه در موضوع انتخابات با حضور موسوی موافق نبودم. سال ۸۴ كه وي براي حضور در انتخابات مطرح شده بود، بنده مخالفت كردم چرا كه اين مقطعي كه وي در سيستم حكومتي حضور نداشت، مي‌توانست توهماتي براي موسوي ايجاد كند كه اين توهمات به كشور آسيب مي‌زد.

رامین یزدانی روزنامه نگار مقیم آلمان خطاب به ابطحی می‌نویسد: " آخوند ابطهی؛ قاتل اصلی کودکان و زنان فلسطینی شماها هستید که ۳۰ سال است از ایجاد صلح جلوگیری می کنید، که بجای فرهنگ، زندگی، کار، غذا برای آنها موشک و خمپاره و بمب می فرستید. قاتل مردم غزه همپالگان حماسی شما هستند که با ربودن و کشتن سه نوجوان فلسطینی اسرائیل را دعوت به جنگ نمودند، چونکه آنها، شما ، تنها با برافروختن جنگ است که می توانید بر مردم حاکم بمانید. لاف زدن کافیست ای آخوند. "

یکی‌ از زنان ایرانی‌ نیز خطاب به ابطحی نوشت: آقای ابطعی اسلحه بردار برو بااسراییل بجنگ مستقیم میروی پیش حوریها

و كاربر ديگری به نام آزاده در صفحه ابطحی نوشت : 

"حاج آقا کشته شدن اسراییلی ها رو نشنیدی اعدام دگر اندیشان ایرانی را هم نشنیدید که به جرم بهایی یا مرتد اعدام میشوند ؟ حاج آقا لطفا پاسخ دهید "

و كاربري به نام احسان در صفحه سپيده دم نوشته: 

" اصلاح طلب و بسیجی همه اتون پاشید برید از فلسطین دفاع کنید خوب، نکنه انتظار دارید ما بریم از فلسطین دقاع کنیم؟ آخه ابطحی جان، یک پوف بهت گفتن دویست ساعت نوری علیه خودت و خاتمی حرف زدی حالا غیرتی شدی؟ "

برگرفته از : صفحه سپیده دم


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page