Saturday, July 26, 2014










تظاهرات در افغانستان در حمایت از زندانیان سیاسی ایران



جمعی از اهالی جلال‌آباد افغانستان در حمایت از "رضا شهابی، کارگر مبارز ایرانی و دیگر دگراندیشان ایرانی" مقابل کنسولگری ایران در این شهر تظاهرات کردند. معتراضن خواهان "آزادی فوری رضا شهابی" شدند.

عکس‌های بیشتر گزارش تصویری را در این لینک ببینید: http://dw.de/p/1CjGh

رفتار نژاد پرستانه مسئولین جمهوری اسلامی با اتباع افغانی مقیم ایـران

در ادامه روند اعمال محدودیت‌ها برای اتباع خارجی مقیم کشور (مهاجرین افغان)، دولت روحانی اوایل این هفته در بخشنامه جدیدی "ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه "را اعلام کرد. جهانگیری معاون روحانی در بخشنامه‌ جدیدیش ضمن اعلام ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه به وزارت کار ماموریت داده تا اسامی دستگاه‌هایی را که در این باره همکاری نمی‌کنند، اعلام کند. دولت روحانی دلایل این ممنوعیت را با توجیهاتی از قبیل بیکاری گسترده، اشغال فرصت های شغلی توسط کارگران خارجی، و از همه مهمتر"صیانت از نیروی کار داخلی و مبارزه با بیکاری اعلام کرده است".

گزارش کامل در لینک زیر:

http://goo.gl/ZxLLSu

عرصه به مهاجرین افغان در حالی‌ توسط دولت جمهوری اسلامی به شدت تنگ میشود که در کشور خود نیز با ظلم آشکار از طرف روحانیون مواجه هستند!

به گزارش ایندین اکسپرس بجای اینکه آخوند تجاوز گر را محاکمه و محکوم کنند خانواده دختری ١٠ ساله ، که قربانی شهوت ملا شده، در قندوز افغانستان قصد کشتنش را دارند تا آبروی خود را حفظ کنند!!

گزارش ایندین اکسپرس در لینک زیر:





منبع : 
Sepidedam



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page