Thursday, September 18, 2014






عزیمت فرزند سخنگوی گروگان‌گیران به آمریکا



عیسی هاشمی فرزند معصومه ابتکار برای ادامه‌ی تحصیل به آمریکا عزیمت کرد.



نیلوفر ابتکار معروف به معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در دولت‌های اصلاحات و اعتدال و اولین زن حاضر در کابینه ی دولت جمهوری اسلامی، از اعضای اصلی گروگان‌گیری واقعه‌ی اشغال سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود و سمت سخنگوی آنان را بر عهده داشت.

حادثه‌ای که همچنان بحث مخالفان و موافقان در رد و تایید آن برقرار است و اساس سیاست خارجی نظام نوپای جمهوری اسلامی را از آن زمان تا به امروز و حتی مدت‌ها بعد تحت تاثیر قرار داده است.

اثری که مصداق اصلی‌اش در تیرگی کم سابقه‌ی رابطه‌ی ایران و آمریکا دیده می شود و هزینه‌های زیادی را بر نظام جمهوری اسلامی حاکم کرده که اکنون نیز تبعاتش به طور مستقیم با مردم دست و پنجه نرم می‌کند.

حالا در حالی که هنوز رابطه ی دو کشور عادی نشده و دیدار و مذاکره برای حل مسایل گذشته و کنونی به سختی انجام می گیرد، خانواده‌ی خانم ابتکار ترجیح داده‌اند که فرزندشان برای بهره‌گیری بیشتر، آمریکا را به عنوان مقصد بعدی زندگی انتخاب کند.

منبع: مردم رپورت


قابل توجه است نیلوفر ابتکار بجای عذرخواهی از یک عمل فاجعه‌آمیز که با تمام اصول اخلاقی و انسانی و بین‌المللی منافات داشته، همچنان مشغول موجه جلوه دادن رفتار و گفتار خود و هم قطاران‌شان هستند.
در این ویدئو تناقض آشکار اظهارات خانم ابتکار با مستند پخش شده از شبکه آی‌ تی وی‌ در سال ۱۹۷۹ قابل مشاهده است که از شما دعوت می‌کنیم این ویدئو را ببینید.


وقاحتی که فقط از عهده مقامات جمهوری اسلامی بر می‌‌آید: نگرانی رژیم از وضعیت محیط زیست در غزه!

درحالیکه تخریب محیط زیست در ایران، زندگی هموطنان را در معرض خطر جدی قرار داده و سالانه هزاران قربانی میگیرد، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت تدبیر و امید در کنار علی‌ لاریجانی در کنفرانس بین المللی تهران، وضعیت محیط زیست در غزه را مورد بحث قرار دادند. 

آیا خانم رئیس قادر هستند برنامه‌های در دست اجرای سازمان محیط زیست در ایران را تشریح نمایندو بگویند جهت مقابله با تخریب محیط زیست در ایران به غیر از صرف صبحانه با محیط بانان در پارک ملی‌ تنگ آباد چه اقدامات موثری انجام داده اند؟؟


از ایشان باید پرسید آیا از نشر فاضلاب به سیستم آب آشامیدنی برنامه‌ای در دست اجرا دارید؟ راهکار دولت تدبیر و امید و سازمان محیط زیست در مورد بزرگترین بحران کم آبی‌ و بی‌ آبی‌ چیست؟ از ایشان میبایست پرسید چگونه می‌توان با آلودگی‌ آب رودخانه‌ها مقابله کرد

باید از گروگانگیر سابق پرسید برنامه هایی که برای مقابله با خشک شدن دریاچه ارومیه وعده داده بود چیست؟.حسن روحانی نیز البته اولین وعده کمپین انتخاباتی اش نجات دریاچه ارومیه بود! 

رئیس سازمان محیط زیست به جای نگرانی برای محیط زیست غزه باید توضیح دهد کدام راه حل را برای جلوگیری از نابودی جنگل‌های ایران در نظر دارد.

ایشان موظف است توضیح دهد آنچه که برای مقابله با آلودگی‌ هوای شهر‌های بزرگ انجام داده، نام ببرد! در مورد دفعه غیر اصولی زباله‌های صنعتی، بیمارستانی و شهری چه کردید؟

***

دولتِ روحانی که وعدهٔ احیای آن‌را داده بود، کاملا خشک شد و به کویر ارومیه تبدیل شد، و ۲.۵ میلیارد دلار بودجه که روحانی هنگام سر دادن شعار‌های انتخاباتی به اعتراف خودش جهت نجات دریاچه ارومیه دریافت کرده مشخص نیست کجا هزینه شده

لطفا این ویدیو را ببینید:

به مردم ایران پاسخ دهید : " دو و نیم میلیارد دلار را کجا هزینه کردید؟ "


منبع : سپیده دم 


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page