Saturday, September 20, 2014


فرياد يك زن ايرانی: همان آمریکا که خون جوانان ما میچکد از دست او حالا برای کارگزاران رژیم از اصلاح طلب و کار چاق کن های آن دلار و ویزا از همان دست می چکد! به من بگویید چه کنم؟


با گذشت سال ها جمهوری اسلامی چهره و ماهیت فریبکارانه اش بیش از بیش روشنتر میشود باید نوشت جمهوری فریب اسلامی . نگاه کنید کدام سخن و رویکرد آنها در این ٣٥ سال مانند هم بوده است. در بازی های جام جهانی سفیر جنایتکارش همراه با دخترش به دیدن مسابقات فوتبال رفتند زن ایرانی از دیدن مسابقات در استادیوم های مردانه ی آن محروم است، مهمان پرست با همسرش با خیال خوش به دیدن والیبال میروند زن ایرانی از دیدن والیبال محروم مانده است چرا که آخوند های در قم نشسته آنرا برای زن ایرانی مناسب نمیداند. معصومه ابتکار یا همان سیستر مری ( نمیدانم چرا معصومه ابتکار خودش را مری نامیده بود به آمریکائی ها و آن یکی معصومه که در خانه مصی صدایش میکرده اند حالا شده مسیح ) که همراه با نینجا های جمهوری فریب اسلامی از دیوار سفارت بالا رفتند و گوش همه را از مرگ بر آمریکا کر کرده بودند به هر جا که میرفتند آمریکا دشمن بود در داخل اما دوست بود و هست در خارج! دشمنی با آمریکا فقط یک فریب بزرگ است که برگیست که این رژیم همیشه از آن استفاده کرده است همان معصومه ابتکار تروریست یا سیستر مری پسرش را برای تحصیل به امریکا ی جهان خوار میفرستد! همان آمریکا که خون جوانان ما میچکد از دست او حالا برای کارگزاران رژیم از اصلاح طلب و کار چاق کن های آن دلار و ویزا از همان دست می چکد! به من بگویید چه کنم؟

شيلا فرهنگ 
٢٩ شهريور ١٣٩٣

عیسی هاشمی فرزند معصومه ابتکار برای ادامه‌ی تحصیل به آمریکا عزیمت کرد.


در این ویدئو تناقض آشکار اظهارات خانم ابتکار با مستند پخش شده از شبکه آی‌ تی وی‌ در سال ۱۹۷۹ قابل مشاهده است که از شما دعوت می‌کنیم این ویدئو را ببینید.


منبع : سپیده دم 




0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page