Sunday, November 23, 2014


در آستانه شكست مذاكرات هسته ای غنچه قوامی ساعتی پیش با وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.



گفتنی است، غنچه قوامی که هم‌زمان دارای تابعیت بریتانیا نیز است، در اسفندماه سال گذشته پس از پایان تحصیلش در انگلستان به ایران بازگشت. او در انتخابات سال گذشته‌ی ریاست جمهوری اسلامی در ایران، از حامیان حسن روحانی بود و در لندن به وی رای داده بود.

غنچه قوامی در آخرین پست فیسبوک خود نوشته بود : "... رفع ممنوعيت ورود زنان به ورزشگاه ابتدايی ترين و كم هزينه ترين اقداميست كه دولت روحانی در حوزه زنان می تواند انجام دهد" !

مصطفی رحمانی در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۳ نوشت: 
دوستان گرامی، یک لحظه لطفا:
حالا که همزمان با بازی های جهانی والیبال، رژیم ایران در مورد آزادی غنچه قوامی تحت فشار قرار گرفته، بیایید در مورد دیگر فعالین بی گناهی که پشت میله های زندان هستند، اطلاع رسانی کنیم.

آخرین پست آرش صادقی در فیس بوک قبل از دستگیر شدن:
یه روزی هاشمی به کاردینال ریشلیو تشبیه میشد و متهم بود به دست داشتن در قتلهای زنجیرهای و همکاری با پدر ژوزف در خصوص از میان برداشتن روشنفکران و دگراندیشان و امروز نمادو مظهر اصلاحات.
سردار قاسم سلیمانی هم تا چند سال پیش یکی فرماندهان سپاه قدس بود که در اقصی نقاط دنیا اهداف امریکا و دشمنان نظام رو مورد هدف قرار میداد و یکی از عوامل سرکوب مردم بعد از کودتای ٨٨" و حالا تبدیل شده به قهرمان ملی
جناب پورمحمدی هم جای خود دارند. 
با این وضعیت پیش بریم احتمالا باید منتظر باشیم روزی از روح الله حسینیان و فلاحیان هم به عنوان اسطوره های ملی ومیهنی یاد بشه.شاید هم یه روزی بیان و به عنوان یه نیروی تحول خواه کاندید بشن و ماه بریم بهشون رای بدیم.خدارو چه دیدی.


منبع : سپیده دم 


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page