Saturday, November 8, 2014


پرسش يكی از هموطنان: براستی هدف خانم علی نژاد از یک کاسه کردن جمهوری اسلامی و مخالفینش چیست؟


من نمیفهمم چرا خانم علی نژاد در هر مصاحبه ای اصرار بر این دارد که هیچ پیش برنامه ای در ایجاد صفحه آرادی یواشکی نداشته و همانطور که ملیونها ایرانی بی هیچ پیشينه ای خمینی را در ماه دیدند صدها هزار زن ایرانی نیز فی البداهه (خريداری لايك در ابتدای راه اندازی صفحه قبلا افشا شده است) از عکس خانم علی نژاد اقتباس گرفته و کمپینی خودجوش! به راه افتاده که در کمتر از یک هفته موضوع گزارشهای تبلیعاتی نشریات اسم و رسم دار میشود. (یادمان باشه که دانشگاههای اسم و رسم دار به مهدی هاشمی دکترای دلالی نفتی دادند و به حسن روحانی دکترای حقوق احشام اسلامی). بر فرض صداقت خانم علی نژاد ، باید پرسید حاصل مثبت این كمپین برای ایران و به بخصوص زنان ایرانی چه بوده است؟ البته در این شکی نیست که این قنات نان و نام بیشتری برای خانم علی نژاد داشته تا آب و بهره ای برای زنان ایرانی. اما من نمیتوانم به بی غرضی ایشان باور کنم وقتی ایشان میگوید مخالفین جمهوری اسلامی نیز دغدغه حقوق زنان را ندارند. آیا کسی هست که در تصدیق بیانات ایشان یک گروه ضد زن به غیر از دار و دسته های جمهوری اسلامی معرفی کند؟ براستی هدف خانم علی نژاد از یک کاسه کردن جمهوری اسلامی و مخالفینش چیست؟ شاید هدف از بوق و کرنا کردن کمپین ازادیهای الکی (و به قول انگلیسیها داجی) نه برای حقوق زنان بلکه در واقع برای جا انداختن این خط فکری باشد که جمهوری اسلامی و مخالفینش تفاوت جوهری با همدیگر نداشته پس بنابراین باید دوباره دست استغاثه به عالم غیب دراز کرد و به همین آزادیهای الکی و در واقع غیر یواشکی که به وفور در فستیوالهای جمهوری اسلامی در روزهای انتخاباتی، ٢٢ بهمن، تاسوعا، عاشورا و .... میتوان دید دل خوش کرد. خط فکری که بنا بر قرینه های متعددی میتوان به راحتی پی برد که سر خط آن از اتاقهای فکر جمهوری اسلامی نشات میگیرد. 

سپيده دم: لازم به ذكر است معصومه علي نژاد در پايان مصاحبه با تلويزيون نروژ بار ديگر شيفتگي خود را به حسن روحانی نشان ميدهد و در ارتباط با توافق هسته ای ميگويد روحانی واقعا در تلاش جهت يك توافق خوب با غرب است و می خواهد "دست آورد خوبی" برای مردم كسب كند!!! ... اما تصميم گيرنده اصلی "رهبر عالیقدر" است. 

اما معصومه علی نژاد از اسيد پاشی های سازمان يافته اخير به صورت زنان ايرانی و رنج آنها كلامی در اين مصاحبه به زبان نمی آورد! از سركوب معترضين به اسيد پاشی توسط دولت بنفش حرفی نميزند ...

آيا معصومه علی نژاد خبر ندارد حسن روحانی در مشهد عصر شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ در جمع «ایثارگران» مشهد گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید و مبارزه کرد و پیکرهای بی جان روی سنگ های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می کند و نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین خودنمایی کند.

و با این سخنان متحجرانه راه را برای «اسید پاشی» به سر صورت و سینه زنان ایرانی‌ هموار ساخت؟ 

هموطنان از شما تقاضا می‌کنیم به همه دوستان و بستگان خود هشدار دهیدکه:

(بر اساس شواهد غیر قابل انکار اين صفحه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» توسط عوامل همان حكومتی‌ که اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای را سازماندهی کرده گردانده ميشود و تقاضا می‌کنیم هر چه سريعتر جهت حفظ امنيت خود هرگونه ارتباط را با اين صفحه قطع كنيد. لطفا به ظاهر مطالب منتشر شده در آن‌ صفحه توجه نکنید، و پیشینه مسیح علی نژاد را به دقت مورد بررسی‌ قرار دهید)

در لینک زیر به تفصیل در مورد " صفحه آزادی‌های یواشکی " یاران خاتمی توضیح داده شده است:


لطفا جهت آگاهی‌ بیشتر این ویدیو را ببینید:


آیا می‌توان بدون هماهنگی‌ با عوامل حکومت در بالکن وزارت خارجه جمهوری اسلامی، روپوش و روسری را از تن در آورد و به نمایش گذاشت و با بلوز بنفش عکس گرفت و برای «صفحه آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» فرستاد؟


مصاحبه علي نژاد با تلويزيون نروژ:



منبع : سپیده دم 


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page