Tuesday, December 23, 2014


دوران قبل از اسلام: توحش یا تمدن؟



در رابطه با تاریخ قبل از اسلام در عربستان روایت‌های مختلفی‌ ذکر شده است، آخوند‌ها از دوران قبل از اسلام به عنوان دوره توحش، ارزش قائل نشدن برای زنان، زنده به گور کردن دختران، ... یاد کرده اند. 

چندی پیش یک آخوند شیعه به وجود تمدن قبل از ادعای پیامبری محمد اعتراف کرد و گفت: "روشی‌ که محمد در مدینه پیش گرفت، دو رنگی‌ (نفاق) را پدید آورد. ریاکاری میان عرب‌های پیش از اسلام نبود. آنها آزاد و یک رنگ بودند و مانند دال‌ها دارای ارج و وقار زیادی بودند."


در مورد تمدن قبل از اسلام می‌توان به عنوان نمونه به ازدواج محمد با خدیجه اشاره کرد. گفته شده‌ است که این خدیجه بوده ‌است که از محمد خواستگاری کرده ‌است. محمد پیش از ازدواج با خدیجه برای خدیجه کار می‌کرد و خدیجه از زنان ثروتمند قریش بوده‌است. ثروت خدیجه و کارفرما بودن او نشان می‌دهد که پیش از محمد نیز زنان حق داشتن ثروت و حق کارفرما بودن را داشته‌ اند و مردان از کار کردن برای زنان شرمسار نبوده‌ اند.

حال توجه شما را جلب می‌کنیم به گفتگوی محسن یکی‌ از حامیان پیامبر مسلمانان و شقایق یکی‌ از زنان آزادی خواه ایرانی‌ که روز گذشته پس از انتشار سخنان زنده یاد رضا فاضلی بین ایندو در گرفت:

محسن زرین: قرآن در دورانى و براى اعرابى آمد كه زن رو با سگ ولگرد يكى ميدونستند و هر وقت لازم داشتند نگر ميداشتند نميخواستن مينداختن بيرون يا ميدادند به كسى ديگه
قرآن كريم آمد و اين .... آدم كرد كه از توحش دست برداشتند وشماهايى كه داريد از قرآن ايراد درمياريد اگه خوب خونده باشيد توى قرآن كريم چند بار گفته اين كتاب هم براى انسانهاى معمولى هستش و هم براى انسانهايى كه دانا هستند
شما شعورتو ببرى بالا ميفهمى قرآن چه معجزه اى هستش و به كس توهين نكرده و به همه ارج و اهميت داده است

شقایق فولاد: حقیقت ندارد. دروغ میگویید . اسلام در زمانی آمد که محمد برای زن ثروتمندی چون خدیجه کارگری میکرد و کاروانهایش را اداره میکرد. تا کی اینهمه دروغ؟!!!!

دروغ بس است. اگر زنان عرب را زنده به گور می کردند که نسل زنان عرب منقرض شده بود. پس خود محمد از پدرش زاییده شده بود؟!! هرچیزی ملاها گفتند باور می کنید ؟!!

شما تعصبت رو پایین ببر و کمتر ساندیس بخور تا حقیقتها رو ببینی!

سخنان رضا فاضلی در رابطه با موارد نقض آشکار حقوق زنان در قران


منبع : سپیده دم 



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page