Thursday, December 4, 2014



بهترین لینک امروز در سایت بالاترین: پیج "سپیده دم" یکی از همین پیج هایی است که در ظاهر مخالف رژیم بوده ولی در اصل جز حمله ( تقریبا به همه گروه ها ) هیچ کار خاصی نکرده.... از تمسخر مسیح علی نژاد گرفته تا شخصیتی مثل محمد نوری زاد که طی این سالها با تمام وجود صادقانه مبارزه کرده و هزینه زیادی هم پرداخته ... یا حمله به رضا پهلوی که یکی از دموکرات ترین مبارزین اپوزیسیون بوده و ...... با انگ زدن های بی مورد و کاملا بدون هیچ منبعی سعی در تخریب شخصیت های فعال اپوزیسیون داشته ! براستی تا به کی باید بازیچه دست عوامل رژیم شویم؟ تا به کی باید اجازه دهیم با تمسخر و ادعا های پوچ و واهی به دیگران تهمت بزنند؟

ادامه این متن به قلم سعید شعبانی ادمین صفحه " تاریخ در تصویر " در لینک زیر در سایت بالاترین


شیلا فرهنگ یکی‌ از هموطنان مقیم هلند در کامنتی نوشته است:

آگاهی رسانی و افشاگری مهلک ترین سم کشنده برای کسانیست که با ابعاد و مفاهیم آزادی بیان و آزادی رسانه ای آشنائی نداشته باشند نمیتوانند خود را از آن برهاننداین صف بندیها و فراخوان "سپیده دم را آنلایک کنید " یاران معصومه علی نژاد ازکجا ناشی میشود؟ چرا درفرهنگ رفتاری ما ایرانیها پاسخگوئی اینچنین وحشت آور و ترسناک شده است؟ آن صادراتی های اصلاح طلبان که در آمریکا و انگلیس زندگی میکنند چگونه هنوزبا مفهوم آزادی بیان و انتقاد از شخصیت های سیاسی آشنا نشده اند؟ آنکه از مستقل بودن خود دم میزند یکباراستقلال فکری و کاری اش را به امتحان بگذارد و پاسخگوئی کند بفرما این گوی و این میدان. آزادی یعنی با حفظ حقوق دیگران برای پاسخگوئی بشود تردید کرد، اشتباه کرد نقد کرد و حتا نه گفت به هر مقام سیاسی، ادبی، اجتمائی. چگونه می شود هم فعال حقوق بشر بود وهم از دولت روحانی حمایت کرد (کوهیار گودرزی) که بیشترین آمار اعدامی را در کارنامه ی خود دارد، هلندی ها میگویند یک زن یا باردار است یا باردار نیست نمیشود گفت هم باردار است و هم نیست!

----

در مورد صداقت آقای نوری زاده در آینده باز هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، اما اکنون میتوانید این ویدیو را که اخیرا منتشر کردیم ببینید و خودتان قضاوت کنید:

و این ویدیو‌ها در مورد مسیح علی نژاد را هم ببینید و قضاوت کنید که آیا او با مردم صادق است؟



منبع : سپیده دم 



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page