Wednesday, December 3, 2014






روحانی: دوران فضای امنیتی به سر آمده است



حسن روحانی رئیس دولت بنفش تاکید کرد که وعده‌های خود را فراموش نکرده است و خطاب به دانشجویان در استان گلستان گفت: «دوران فضای امنیتی به سر آمده است.»

روحانی در وعده های انتخاباتی خود گفته بود: "من به کمک پلیس کاری خواهم کرد که امنیت واقعی باشد و دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند و نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سئوال کند. دختران خود حافظ حجاب و عفاف هستند" 

حسن روحانی اما پس از انتخابات در سخنانی متحجرانه عصر شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹ در جمع «ایثارگران» مشهد که در سایت بی‌ بی‌ سی‌ فارسی سانسور شد تنها چند هفته قبل از آغاز موج اسید پاشی گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید و مبارزه کرد و پیکرهای بی جان روی سنگ های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می کند و نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین خودنمایی کند.

همچنین حسن روحانی رئیس دولت بنفش و سخنگویش در شهریور ماه ۱۳۹۳ «بد حجابان» را مریض خطاب کردند و قول داده بودند مریض را پیش متخصص می‌بریم!

علی‌ مطهری یکی‌ از حامیان اصلی‌ حسن روحانی در انتخابات نیز در مصاحبه با شبکه سوم تلویزیون سراسری گفته بود، «اگر ما مساله حجاب را رها کنیم، این در یک حد معینی متوقف نخواهد شد، می‌شه اروپا و شما مطمئن باشید که مانند اروپا خواهد شد، مخصوصاً خانوم‌های ایرانی‌ استعداد این موضوع را هم خیلی‌ خوب دارند.»


منبع : سپیده دم 



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page