Monday, January 12, 2015

“ توبه گرگ مرگه.. ”



دو نکته بسیار اساسی‌:


نخست این که: همانگونه که می‌دانید اثر قلم و هنر، آن هم از طریق رسانه و وسائل ارتباط جمعی‌، هزاران بار بیشتر از آن است که یک مامور اطلاعات و سپاه یا حتی‌ یک مدیر در بدنه رژیم میتواند بر علیه مردم انجام دهد!
بنابراین امثال نوری زاد، نوری زاده، باقی‌، قوچانی، بهنود، علی نژاد، مخملباف، نبوی و بسیاری دیگر، در گمراه کردن مردم و انحطاط جامعه به سوی بیخردی و اطاعت بی‌ چون و چرا از دستگاه ضد انسانی‌، متاسفانه نقش و تاثیر فراوانی‌ داشته اند! این شیوه حمایت آنها از حکومت، به مراتب وحشتناک تر از از گلوله مستقیمی‌ است که قلب ندا‌ها را شکافت یا کنار زدن چهار پایه از زیر طناب دار...!
نکته دوم: امروز نیز این افراد تغییری نکردند، باور آنها همچنان حفظ حاکمیت است، تنها انتظار آنها انتقال قدرت به مهره‌های دیگر است! در حقیقت ماهیت آنان رنگ نباخته و همچنان در حمایت حاکمیت می‌‌کوشند ... فقط از شیوه‌های فریبنده تر استفاده میکنند! توجه کنید تمام آنها خطوط قرمز دارند، درواقع هیچ کدام با اساس رژیم مقابله نمیکنند، اینها چه در داخل مثل؛ نوری زاد و چه در خارج در تلاش هستند تا مانع اقدامات ساختار شکنانه آزادی خواهان باشند!
روش‌های جدید و استراتژی‌های امروزشان نظیر: آزادی‌های یواشکی، یا دوره گردی‌های نوری زاد، از این جمله هستند... تصور کنید؛ در این جو خفقانی که یک جمله اعتراضی ساده از یک فرد بی‌ نام و نشان به شکنجه و قتل او می‌انجامد، چگونه است که نوری زاد خیلی‌ راحت میچرخد و مثلا علینژاد حتا با برخی‌ از مقامات حکومت از خارج از ایران گفتگو می‌کند!؟
پاسخ این است: این افراد در حال خدمت به جمهوری اسلام در لباس و ظاهر و حتی گفتار متفاوت هستند! شوربختانه این شیوه بسیار نتیجه بخشی است برای نفوذ در میان مخالفین و آزادی جویان... و باز هم فریب اکثریت مردم...!


کاسپین ماکان


منبع : سپیده دم 





0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page