Thursday, February 12, 2015


عده اى مى گويند اى كاش هواپيماى خمينى هنگام پرواز از پاريس به تهران سقوط ميكرد تا ما دچار اين مصيبت نمى شديم!
از دكتر منوچهر رزم آرا آخرين وزير بهداشت حكومت پادشاهى ايران سوال شده كه چرا بختيار در ١٢ بهمن ٥٧ دستور نداد هواپيماي خمينى را منهدم كنند؟
و دكتر رزم آرا در پاسخ ميگويد:" اول اينكه بختيار قدرتى نداشت در آن زمان كما اينكه دستور داد كارخانه اسلحه سازى را بمباران كنند ولى اجرا نشد دوم اينكه اگر اينكار عملى ميشد خمينى امام حسين ديگرى ميشد كه مردم برايش سالها عزدارى كنند."
حال بايد ببينيم چرا بسيارى از مردم به جاى مطالعه كتاب راه ساده تر يعنى دعا براى مُردن اين آخوند و آن آخوند را انتخاب مى كنند و آيا كشتن خمينى ها، سيد محمد خاتمى، على خامنه اى و يا آخوندهاى ديگر مشكل كشور ما را حل مى كند يا نه.
يك هموطن آزادى خواه به نام مانى در اين رابطه مى گويد: ما باید قبل از اینکه تکلیف خود را با آخوندها معلوم کنیم، میبایست تکلیفمان را با اسلام مشخص کنیم... چالش سطل آب یخ را یادتان هست؟ نیاز هست سایتی راه اندازی کنیم با نام چالش خواندن قرآن به همه زبان ها. تا مشخص شود که مشکل، تفسیر غلط یا درست از قرآن نیست. مشکل خود قرآن و اسلام است که بهترین و کامل‌ترین کتاب آموزش دروغ، جنایت، خیانت، فریب، آدم کشی، دزدی، فساد، زن ستیزی و همه بدی‌ها و سیاهی هاست. چیزی که ایرانیان را به این روز انداخت، عدم شناخت قرآن و اسلام بود. همانطور که برای رشته‌های پزشکی، فیزیک و شیمی‌ کتاب‌های مرجع در دنیا موجود است، گویا اگر قرار بود برای ساخت، تعلیم و تربیت پلیدترین موجودات هستی کتاب مرجعی معرفی کنیم، بدون شّک بهترین کتاب مرجع برای اینکار قرآن است...من همه مردم جهان را به چالش خواندن قرآن به زبان مادری خودشان دعوت می‌کنم. خوشبختانه این کتاب به همه زبان‌های دنیا موجود است ... چه بسا، اگر ایرانیان این کتاب را یک بار به زبان فارسی‌ خوانده بودند، حالا دچار این فلاکت نبودیم.
يكى ديگر از هموطنان به نام ساموئل ميگويد اگر هواپيماى خمينى سقوط هم میکرد چیزی عوض نمی شد چون مسئله خود خمینی نبود، مسئله بی فرهنگی و بیسوادی ملت بود که فریب یک آخوند هندی زاده رو خوردند، اونو توی ماه دیدند و امام صدا کردند، امامی که رساله اش چنان افتضاح بود که خود رژیم از سطح کشور جمع آوری کرد. برای مفت خوری انقلاب کردند، کشور و سرنوشت نسل های آینده رو به دست افراد روان پریشی چون خلخالی که سایقه طولانی در تیمارستان چهرازی داشت، ری شهری سفاک و لاجوردی منحرف و روانی دادند. بعد هم ادعای چند هزار سال تمدن میکنند.
راه حل كشتن آخوندها نيست بلكه بهتر است تلاش كنيم هموطنان خود را آگاه كنيم، بسيارى از جوانان تشنه دانستن هستند اما متاسفانه اطلاعات درستى در اختيار آنها قرار نمى گيرد.
بهرام مشیری نيز ميگويد شادی از مرگ خمینی و امثالهم بیهوده و کوته فکریست ...
http://goo.gl/4YxzZJ

منبع : سپیده دم 


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page