Thursday, February 5, 2015

اوباما: گروه حکومت اسلامی به نام دین در 

پی اعمال «وحشیانه» است



باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، روز پنجشنبه ۱۶ بهمن گروه حکومت اسلامی را متهم کرد که به نام دین در پی اعمال وحشیانه است. وی «ربودن دین» برای رسیدن به اهداف «سبعانه» را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری آسیوشیتدپرس، آقای اوباما طی نطقی در تجمع سالانه سیاستمداران، رهبران دینی و مقامات کشوری که از آن به عنوان «صبحانه دعای ملی» یاد می‌شود، دینداران را به عقب راندن کسانی که در پی تحریف دین هستند، فراخواند.
به گفته وی، اتفاقات خشونت آمیز اخیر در فرانسه، پاکستان و مناطق دیگر دنیا نشان می‌دهد که دین و عقیده می‌تواند به عنوان سلاح مورد استفاده قرار گیرد.
یکی‌ از کاربران ایرانی‌ فیس‌بوک به نام پاشا علیرضائی در صفحه رادیو فردا خطاب به اوباما نوشته است:
من توصیه میکنم جناب باراک حسین اوباما به توصیه مقام عظمای ولایت گوش کنند و یکبار قران رو بخونند و یک مطالعه هم در سیره پیامبر و ائمه اطهار و خلفا داشته باشند......اونوقت خواهند فهمید جنایات داعش به نام دین نیست بلکه بازتاب دهنده تعالیم قرانی و اسلامیه .... توحش اسلامی یه حقیقت ۱۴۰۰ ساله است.....حالا ایشون قصد داره ماله بکشه اون دیگه جای خود داره...
إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلآئِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ
ترجمه آیه ۱۲ سورهٔ انفال توسط ۷ مترجم قرآن توسط الهی قمشه‌ای:
( و یاد آر ای رسول ) آن گاه که پروردگار تو به فرشتگان وحی کرد که من با شمایم ، پس مؤمنان را ثابت قدم بدارید ، که همانا من ترس در دل کافران می افکنم ، پس گردنها را بزنید و همه انگشتان را قطع کنید!

منبع :  صفحه فیس بوک سپیده دم 


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page