Tuesday, March 24, 2015



محمد خاتمى در پيامى به "حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب مد ظله"، به مناسبت درگذشت خواهرش، از درگاه خداوند "برای جامعه و ملت توفیق برخورداری از برکات وجود" "مبارك" حضرت آيت الله خامنه اى را مسئلت كرده است.

حالا مردم گرفتار و دربند ايران اين دعاى خاتمى -بخوانيد نفرين خاتمى در حق ملت ايران- را كجاى دلشان بگذارند!؟
٢٤ ساعت از اين پيام چاپلوسانه و مشمئزكننده خاتمى نگذشته بود كه خشايار ديهيمى، انديشمند آزاده ى ايرانى، در نامه اى سرگشاده به خامنه اى نوشت:

"تا کنون با نوکرانت و مزدورانت حرف زده ام. و شاید خیال کرده ای که شهامت حرف زدن مستقیم با تو را ندارم. کور خوانده ای. شهروند نمیترسد ... نمیتوانی و نباید آمال هفتاد میلیون نفر را به پای غرور و کین توزی شخصی ات قربانی کنی. من از خارج از کشور نمینویسم. من همینجایم. در محضر مزدورانت. اما با با همه ی اعتدالم و دندان به جگر فشردنم دیگر نمیتوانم شاهد بدبختی مردم به خاطر هوا و هوس تو باشم. من برانداز نیستم. تو براندازی. تو نوکری. من آزاده ام. مزدورانت را بفرست. زیر شکنجه میمیرم. اگر قانون سرت میشود من تو را به محکمه میخوانم. تا از محکمه کی سر بلند آید بیرون. نمیتوانم دیگر اینهمه خفت و دروغ را تحمل کنم..."



سعید بشیر تاش
۴ فروردین ۱۳۹۴

منبع : سپیده دم



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page