Sunday, April 26, 2015




علی خامنه ای از جولان خودرو های لوکس در خیابانها
 انتقاد کرده است ،ولی سوال اینجاست ،رانندگانی که با 
این خودرو ها جولان میدهند چه کسانی هستند؟

علی خامنه ای رهبر حکومت فعلی حاکم بر ایران  جولان دادن برخی جوانهای سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران قیمت در خیابانها را یکی دیگر از مظاهر ایجاد ناامنی روانی در جامعه برشمردند و تأکید کردند: نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آنها مقابله کند.
علی خامنه ای رهبر حکومت  فعلی حاکم بر ایران صبح امروز (یکشنبه) ۲۶ آوریل ۲۰۱۵ در دیدار شرکت کنندگان در همایش فرماندهان و مدیران و روسای عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، این نیرو را «مظهر حاکمیت و امنیت» جمهوری اسلامی خواندو با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، و روحی و روانی در جامعه از مهمترین مسئولیت های نیروی انتظامی است، گفت: لازمه برقراری امنیت، «اقتدار پلیس» است اما این اقتدار باید همراه با عدالت، مروت و ترحم باشد.
 همچنین وی گفت: جولان دادن برخی جوانهای سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران قیمت در خیابانها را یکی دیگر از مظاهر ایجاد ناامنی روانی در جامعه خواند و گفت : نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آنها مقابله کند.
 خامنه ای گفت :ما بدنبال اقتدار پلیسی هالیوودی و جوامع غربی و آمریکایی نیستیم ،چنین اقتداری نه تنها امنیت ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب ناامنی هم خواهد شد.



0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page