Wednesday, May 20, 2015



اجرای شلاق در ملاء‌عام به اتهام «شرب‌خمر» و «شرارت» همزمان با انتشار خبر دیدار هیئت طالبان با «مقامات امنیتی» در ایران
صبح روز دوشنبه (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴)، حکم ۷۴ ضربه شلاق فردی به نام کامران جمال‌زاده که از سوی رسانه‌های حکومت اسلامی "کامران آدم‌خوار" معرفی شده، در منطقه‌ی شاهین‌ویلای کرج به اجرا درآمد.
دادستان کرج در گفتگو با خبرگزاری "ایرنا"، علت اجرای این حکم را "شرارت" و "شرب خمر" اعلام کرد و گفت که این فرد علاوه بر شلاق به تحمل یک سال حبس در شهرستان خاش محکوم شده است.
به گفته‌ی رضا شاکرمی، او «در مدت محکومیت در شهرستان خاش، موظف به انجام کارهای خدماتی نظیر نظافت معابر و آبیاری فضای سبز است».
روز گذشته خبرگزاری تسنیم گزارش داده است که یک هیئت طالبان متشکل از اعضای "دفتر سیاسی" این گروه در قطر اخیرا به ایران سفر کرده اند.
این خبرگزاری گزارش داده که ریاست این هیئت را طیب آغا، مسئول دفتر سیاسی طالبان در قطر به عهده داشته است.
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت "تکذیب و اسید" امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت (۱۹ مه) در پاسخ پرسش خبرنگاران در مورد این سفر گفت: "از این موضوع بی‌خبرم، این موضوع با عقل جور در نمی‌آید و به هر ترتیب این موضوع را تأیید نمی‌کنم".
گروه طالبان و دولت افغانستان تا کنون به این خبر واکنشی نشان نداده اند.
تسنیم گزارش داده که "هیئت سیاسی طالبان افغانستان در سفر به تهران با مقامات امنیتی جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل منطقه‌ای به‌ویژه مسائل جهان اسلام و همچنین مسائل مربوط به مهاجرین به بحث و تبادل نظر پرداختند."

sepidedam


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page