Wednesday, May 20, 2015


مادر زنده یاد شهيد ستار بهشتى، خطاب به همه مادران: اگر مويي از سر نرگس كم شود، دنيا را به آتش مي كشم.
به گزارش كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها ، خانم گوهر عشقي مادر شهيد ستار بهشتى در گفتگويي كه با راديو فرهنگ درباره بازداشت خانم نرگس محمدي داشت خطاب به جمهوري اسلامي (رژیم آخوندی) گفت:
اگر مويي از سر نرگس كم شود، با مادر ستار طرف خواهد بود.” متن گفتگوي خانم گوهر عشقي با اين رسانه به شرح زير است: ”من مادر ستار بهشتى هستم و از هيچ كس ترسي ندارم، جمهورى اسلامى (رژیم آخوندی) بداند اگر مويي از سر نرگس كم شود، با مادر ستار طرف خواهد بود.
وى افزود: ستار من را چهار روز بعد از بازداشت كشتند ولى امروز ، آن زمان نيست، من از جان خودم گذشته ام و اگر مويي از سر نرگس كم شود، دنيا را به آتش مي كشم.

مادر ستار بهشتى با اشاره به اينكه حال نرگس محمدي در زندان وخيم است و از روز بازداشت، داروهايش را به وى نداده اند، خاطر نشان كرد: نرگس گفته است كه اگر تا يكشنبه شب به وى دارو ندهند، دست به اعتصاب غذا خواهد زد.
خانم گوهر عشقي افزود: نرگس من، حالش خيلي خراب است، جمهورى اسلامى (رژیم آخوندی) چهار روز پس از بازداشت پسرم ستار، او را كشت ولى نرگس ، ستار نيست ، آن زمان من چشم و گوش بسته بودم ، حالا مي دانم چه كنم.

sepehr AZADI





0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page