Sunday, June 7, 2015

احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، گفته است که معرفی آیت الله خمينی به عنوان «يک اسطوره آزادی‌خواه تاريخی» يکی از مصاديق «تحريف» شخصيت بنيانگذار جمهوری اسلامی است. علم‌الهدی در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه مشهد اين مطلب را بيان کرده و افزوده اين نوع معرفی «امام» باعث می‌شود افراد هرگونه که می‌خواهند او را تفسير کنند. وی بی‌آنکه نامی از اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، ببرد اضافه کرده برخی «که قبلا با امام رابطه داشتند٬ از انقلاب و تداوم راه امام و انقلاب خسته شده‌اند.»
اکبر هاشمی رفسنجانی روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ در مراسم افتتاح همایشی با عنوان «جهان عاری از خشونت در اندیشه‌ امام خمینی»، نخستین رهبر جمهوری اسلامی را «مروج رحمانیت اسلام» خواند و گفت: «انقلابی که امام طراحی و رهبری کردند، عاری از هرگونه خشونت بود و هیچ‌گاه در برنامه‌ریزی ایشان فعالیت‌های خشن وجود نداشت».
همچنین نوه وقیح خمینی پس از ذکر خاطرات شیرینى از دوران پدر بزرگش و "رابطه عاشقانه" مردم با او می‌گوید:
« ... شما نگاه بکنید که بعضا رهزن هایی از همین تفکر داعش پیدا می‌شه، اعجوبه هایی هستند! یعنی بعضی وقت‌ها آدم فکر میکنه اینها، یک تعبیری ما طلبه‌ها داریم میگیم مسوخ، یک نوعی مسخ شده است. کسی‌ که اینقدر راحت «سر میبره، آتیش میزنه» ... اینها یک چیز هایی است که شاید شنیدنش خیلی‌ راحت باشه، که راحت نیست، چه برسه به اینکه آدم بخواد لمس بکنه ...
آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم احساس سوختن به تماشا نمی‌شود! »
محمدرضا عارف نیز که مورد حمایت سینماگران قرار گرفته است سال گذشته در تاریخ ۱۱ دی‌ ماه ۱۳۹۳ به مناسبت سالروز تولد پیامبر اسلام گفت: "شما رفتار و کردار امام راحل (ره) را از روزهای اول خرداد سال ۴۳ تا بعد از پیروزی انقلاب را بررسی کنید متوجه می‌شوید که انقلاب ما هیچگــــــاه متوسل به خشـــــــونت نشــــــده است!!! "
هنرمند اگرمردمی و متعهد بود، اگر خود را به قدرت نفروخته بود به جای ستــــــایش، از محمدرضا عارف می پرسیــــــــــد که: اگرشما مرد حقیقت هستید و راست می گویید که انقلاب هیچ‌گاه متوسل به خشونت نشده است، چه توضیحی در مورد اظهارات آیت‌الله لاهوتی و نوری همدانی که در گفتگو با رسانه‌‌ها به صراحت اعتراف کردند آتش زدن سینما‌ها در ایران توسط طرفداران روح الله خمینی صورت گرفته بود، دارید؟ مگرنه اینکه در سال ۱۳۵۸ آیت‌الله لاهوتی در مصاحبه اختصاصی با کیهان گفت: در زمان طاغوت سینمای قوم به دستور سید احمد خمینی منفجر شد؟ مگر نه اینکه آیت‌الله نوری همدانی پدر همسر موسوی تبریزی نیز پس از سالها به این جنایت اینطور اعتراف کرد که: این کارِ ما بوده. چون بما خبررسیده بود که خوزستان ساکت است و با انقلاب همراه نیست و کارکنان صنعت نفت نیزبه اعتصابیون نپیوسته اند. ما باید هم مردم را وهم کارکنان شرکت نفت را تحریک می کردیم؟
این ویدئو را میتوانید در یوتیوب تماشا کنید:

sepidedam


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page